مدیران جدید دفتر ریاست و روابط عمومی و مدیر ارتباطات فرهنگی دانشگاه کاشان معرفی شدند

۰۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۹ کد : ۴۸۴۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۱۵
مدیران جدید دفتر ریاست و روابط عمومی و مدیر ارتباطات فرهنگی دانشگاه کاشان معرفی شدند
رییس دانشگاه کاشان طی احکام جداگانه ای، آقایان"محمد خداداد" را به عنوان مشاور رییس و مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی و "جواد نخی" مدیر قبلی این حوزه را به عنوان مدیر جدید ارتباطات فرهنگی دانشگاه کاشان منصوب نمودند.

دکتر عباس زراعت در حکم آقای خداداد افزوده است: نظر به مراتب تعهد، توانمندی و تجربه جنابعالی به موجب این حکم برای مدت دو سال به عنوان مشاور رئیس و مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه کاشان منصوب می گردید.

وی اظهار امیدواری کرده است: در پرتو عنایات خداوند متعال و در ادامه تلاش های گذشته توفیقات بیشتری در انجام امور مختلف حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه کسب نمایید.

 
 
رییس دانشگاه کاشان در حکم آقای نخی نیز افزوده است: نظر به مراتب تعهد، تجارب و توانمندی جنابعالی و به پیشنهاد معاونت فرهنگی و اجتماعی به موجب این حکم برای مدت دو سال به عنوان مدیر ارتباطات فرهنگی دانشگاه کاشان منصوب می گردید.
 

 
دکتر زراعت در ادامه خاطر نشان کرده است: انتظار می رود بادقت تمام در جهت توسعه ارتباطات فرهنگی با تمامی آحاد دانشگاه و خانواده های صبور و زحمتکش در جهت بسط معارف اسلامی و پیش بینی برنامه های درخور و شایسته از هیچ کوششی دریغ ننمایید و همواره از نظرات و تجربیات ارزشمند اساتید، کارکنان و خانواده معزز ایشان در افزایش روحیه همدلی و ایجاد فضایی سرشار از صفا و نشاط همراه با معنویت و نشر فضایل اسلامی و انسانی نهایت بهره برداری را بنمایید.

دکتر زراعت در نامه دیگر از زحمات و تلاش های آقای جواد نخی  در طول تصدی سمت مشاور رئیس و مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه تشکر و قدردانی نموده است.
 

نظر شما :