پیام ریاست دانشگاه کاشان به مناسبت هفته بسیج

۰۲ آذر ۱۳۹۵ | ۱۳:۵۲ کد : ۴۷۸۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۲۸
پیام ریاست دانشگاه کاشان به مناسبت هفته بسیج
بسیج در واقع مظهر عشق و ایمان و آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل، برای سربلند کردن کشور و ملت است. مقام معظم رهبری
 
بسیج درخت پرثمری است که شکوفه ‏های شکوهمند آن رایحه ایثار، اخلاص و مقاومت را در فضای انسانیت پراکنده می‏سازد، در بوستان بسیج دلاورانی گمنام پرورش یافته‏اند که با رشادت خالصانه عروج به سوی عرش، قدس و ملکوت را زمزمه کرده‏ اند.

در واقع بسیج یک هویت فرهنگی، روشن، پاک و آینده نگر است و کردارش برای رضایت کردگار بوده و با چنین هدفی هر جا که به وجود بسیجی نیاز باشد، حضور خالصانه و معنادارش بدون درنگ و عاری از هرگونه فرصت سوزی و عافیت‏طلبی، مشاهده می‏گردد.

بی تردید اساتید و دانشجویان بسیجی با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پیشرفت های علمی و فکری خود، زمینه ی رشد و تفکر بسیجی را در دانشگاهها و مراکز علمی فراهم نموده و در حال حاضر با خلاقیت و نوآوری با تکیه بر این تفکر به پیشرفت های عظیم علمی در سطوح مختلف دست یافته اند.

امروز کلاس ها، آزمایشگاهها، کارگاه ها و کتابخانه ها، سنگر بسیجیان غرورآفرین دانشگاهی است، قلمشان اسلحه آنها و هدفشان فتح قله های افتخار علمی و فرهنگی است،بی تردید در این مسیر جهادگونه مرکب قلمشان همچون خون آنها نزد خدای متعال اجر و مزدی شایسته خواهد یافت.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، هفته بسیج مستضعفان را به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، بسیجیان آزاده و ایثارگر جامعه دانشگاهی کشور به ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان بسیجی این دانشگاه تبریک گفته و از خداوند قادر و متعال عزت و سرافرازی همه بسیجیان عزیز و مخلص ایران اسلامی را مسئلت می نمایم.


دکتر عباس زراعت
رییس دانشگاه کاشان


نظر شما :