مجموعه قرآنی سروش ایمان به همت معاونت فرهنگی دانشگاه کاشان تولید شد

۲۶ آبان ۱۳۹۵ | ۱۳:۵۱ کد : ۴۷۷۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۴۰۲
نرم افزار قرآنی سروش ایمان به همت دانشگاه کاشان تولید شد
 

معاون فرهنگی دانشگاه کاشان گفت: مجموعه قرآنی سروش ایمان، شامل تفسیر سوره های حمد، حجرات، کهف و لقمان به همت این معاونت  تولید شد.

 

دکتر حسین ستار افزود :این مجموعه تفسیر که شامل مجموعه سخنرانی های حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالله موحدی محب استاد یار گروه معارف اسلامی دانشگاه کاشان است، با هدف در اختیار قرار دادن اطلاعات جامع تفسیر برخی از سوره های قرآن تولید شده است و قابلیت بهره برداری برای کلیه قرآن پژوهان را دارد.

 

به گفته وی مجموعه اول این طرح، شامل تبدیل بیش از 150 کاست به همراه اصلاح کیفیت در آبان سال جاری جهت بهره مندی مناسب تر کاربران در قالب یک بسته، شامل دو عدد دی وی دی تهیه شده است و در ادامه مجموعه های بعدی  این سلسه تفسیر نیز تهیه و تولید خواهد شد.

 

دکتر ستار ادامه داد، با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، تولیدات محتوایی قرآنی برای گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید از اولویت های معاونت فرهنگی در سال 96 خواهد بود.

شایان ذکر است دکتر عبدالله موحدی محب قرآن پژوه و مدرس دورهای مختلف تفسیری متولد 1330 می باشد و علاوه بر قریب سه دهه تدریس دروس مختلف معارف اسلامی در دانشگاه کاشان و برگزاری جلسات تفسیر در سطح منطقه مقالات و کتب متعددی نیز در این زمینه به زیور طبع آراسته اند. برخی کتابهای ایشان عبارتند از:  آموزه هایی از قرآن و حدیث، تفسیر موضوعی قرآن، ملاحبیب الله شریف کاشانی، ذریعه الاستغناء، تاثیر قرآن در پیدایش علوم ادبی و لقمان حکیم.

 

 


نظر شما :