آغاز ثبت نام حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان شهرستان کاشان

۲۴ آبان ۱۳۹۵ | ۱۳:۵۰ کد : ۴۷۷۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۹۲
آغاز ثبت نام حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان شهرستان کاشان


مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان  شهرستان کاشان از شروع ثبت نام دانشجویان، اعضای هیات علمی و دیگر دانشگاهیان علاقمند به فراگیری معارف اسلامی، در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان خبر داد.

 حجت الاسلام و المسلمین عباس ابن علی با اعلام  این خبرگفت: دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی، همچنین اعضای هیات علمی و دیگر دانشگاهیان علاقمند تا نیمه آذرماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان به آدرسhttp://hodat.kashanu.ac.ir برای تحصیل در مرکز کاشان ثبت نام کنند. 

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان  شهرستان کاشان افزود:  پذیرفته شدگان در این مرحله از ثبت نام، پس از اتمام مراحل نهایی پذیرش، از اول بهمن ماه فعالیت های آموزشی و فرهنگی خود را در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان آغاز می کنند.

 

  

 

وی با اشاره به اینکه "تعلیم و تربیت دانشگاهیان مشتاق و مومن به اسلام و انقلاب، بر پایه نظام اندیشه و علوم اسلامی، برای اثرگذاری در عرصه های جهاد علمی فرهنگی جهت تحقق اهداف دانشگاه اسلامی و تمدن اسلامی" به عنوان ماموریت اصلی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان تصویب شده است ، افزود : شرکت کنندگان در مراکز دانشگاهی، در کنار فعالیتهای آموزشی، در فعالیتهای جهادی در عرصه های علمی و فرهنگی همچنین هسته های تربیتی شرکت می کنند.

 

 

وی در ادامه مزایای این دوره را تحصیل رایگان، معادل سازی دروس حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان با دروس گروه معارف دانشگاه، برگزاری کلاس ها در عرصه های تاریخی ، کلامی، اخلاقی، تفسیری و حدیثی در روزهای پایان هفته، برگزاری کلاس های فوق العاده فرهنگی، تربیتی و علمی به منظور افزایش بصیرت و رفع شبهات ذهنی دانشجویان، استفاده از اساتید مجرب و متخصص و  اعطای گواهینامه پایان دوره ذکر کرد.

  

حجت الاسلام و المسلمین ابن علی افزود:  دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی، پیام نور، علمی کاربردی و دیگر مراکز دانشگاهی نیز می توانند در حوزه علوم اسلامی ثبت نام کنند و محدودیت در این زمینه وجود ندارد.

لازم بذکراست حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان شهرستان کاشان واقع در دانشگاه کاشان، در سال 1389 تأسیس ودر حال حاضر با 200 نفر معرفت جو، 50 نفر فارغ التحصیل، سه کارگروه جهادی سواد رسانه ، حیا و هویت شخصیتی زن و الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت و 5 هسته تربیتی در حال فعالیت می باشد . 

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید.


نظر شما :