رئیس ستاد اقامه نماز کشور:ترویج فرهنگ نماز سعادت انسانی را به همراه دارد

۲۰ آبان ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۳ کد : ۴۷۷۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۷۴
رئیس ستاد اقامه نماز کشور:

 

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: نماز راه برون رفت مشکلات و آسیب های اجتماعی است وترویج فرهنگ نماز سعادت و صلاح جامعه انسانی را تثبیت می کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی دراجلاس نماز در تالار فیض دانشگاه کاشان با بیان اینکه هنوز جایگاه و ارزش نماز را به درستی نشناخته ایم  اظهار کرد: باید به نماز بیش از این بها داده شود و  نماز  جدی گرفته شود.

 

وی به جایگاه نماز در اسلام اشاره کرد و افزود: شهر اسلامی شهری است که مردمش با نماز بیدار شوند و با اذان نماز بخوانند.

 

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان این که هنوز جایگاه نماز را نشناخته ایم، یاد آورشد: هرچه تواضع در نماز بیشتر شود، دیدمان نیز وسیع تر می شود .

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی با تاکید بر ضرورت تربیت دینی فرزندان از همان دوران کودکی، تصریح کرد: باید با ایجاد جذابیت فرزندان را به سمت معارف الهی و نماز سوق داد و اراده دینی را در آنان ایجاد و تقویت کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور آموزش و پرورش و دانشگاه  را  بادارا بودن نسل نو و جوان به عنوان سرمایه دار خطاب کرد و گفت: باید  مدیران، معلمان و مربیان از این سرمایه به بهترین نحو ممکن استفاده کنند .

 
حجت الاسلام و المسلمین، مهارت آموزی در دوره تحصیل ، شجاعت و جسور بودن را رمز موفقیت جوانان دانست و افزود: باید سیستم آموزشی دانشگاه و آموزش وپرورش تغییر کند و به جای حفظ ومحفوظات، مهارت موزی را سر لوحه امور خود بدانند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

نظر شما :