برگزاری نوبت دوم کارگاه آموزش مهارت های زندگی ویژه دانشجویان ورودی 1395

۱۷ آبان ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۲ کد : ۴۷۶۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۳۱
برگزاری نوبت دوم کارگاه آموزش مهارت های زندگی ویژه دانشجویان ورودی 1395

رییس مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی دانشگاه کاشان از برگزاری نوبت دوم کارگاه آموزش مهارت های زندگی ویژه دانشجویان ورودی  1395 خبر داد.

سید حسین حسینی گفت: در این کارگاه آموزشی دکتر سید رضا الوانی (روان شناس بالینی)، آشنایی با مهارت های زندگی دانشجویی، مهارت کنترل هیجان های منفی و مدیریت خشم را برای دانشجویان آموزش دادند.

وی اظهار کرد: مریم دهقانیان (کارشناس ارشد مشاوره) نیز  زندگی دانشجویی و مدیریت چالش های دوران دانشجویی را برای دانشجویان فرا دادند.

وی آشنایی با فرصت ها و تهدید های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در زندگی دانشجویی را از دیگر کارگاه های این نشست بیان کرد و افزود: در این کارگاه نیز ستواندوم مهدی دخیلی (پلیس فتای نیروی انتظامی شهرستان کاشان) مطالبی را در این خصوص برای دانشجویان گزارش دادند.

رییس مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: دکتر مسعود دهقانی (مدیر گروه آموزش و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان)، نیز در این نشست روش های خود مراقبتی در پیشگیری از بیماری های جسمی و روانی را ارائه کردند.

سید حسین حسینی افزود: این کارگاه در راستای ارتقاء سلامت روان و توانمند سازی روانی اجتماعی دانشجویان دانشگاه برگزار گردید.

در این کارگاه بالغ بر 350 نفر از دانشجویان ورودی 1395 شرکت کرده بودند.


( ۱ )

نظر شما :