برگزاری دومین همایش ملی جامعه بینا، شهروند نابینا در دانشگاه کاشان

۱۵ آبان ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۱ کد : ۴۷۵۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۳۴
دومین همایش ملی جامعه بینا، شهروند نابینا در دانشگاه کاشان برگزار می شود

دومین همایش ملی جامعه بینا، شهروند نابینا با محویت تشکل های مدنی و کیفیت زندگی نابینایان و کم بینایان آذرماه امسال در دانشگاه کاشان برگزار می شود.

دبیر برگزاری همایش ملی جامعه بینا، شهروند نابینا  در نخستین نشست راهبردی برگزاری این همایش گفت: دومین همایش ملی جامعه بینا، شهروند نابینا با هدف عملکرد تشکل های مدنی نابینایان و کم بینایان در زمینه های مختلف حقوقی، آموزشی، روانشناختی و بررسی زمینه ها و عوامل مؤثر برکاهش یا افزایش کیفیت زندگی افراد نابینا و کم بینا و ارائه راهکارهایی علمی و مؤثر و فراهم کردن زمینه های مشارکت فعال نابینایان و کم بینایان در زندگی شخصی، خانوادگی و اجتماعی برگزار می شود.


دکتر نرگس نیکخواه  افزود: در این همایش راهکارهای توسعه و اثر بخشی تعامل میان سازمانهای دولتی و تشکل های مدنی نابینایان و کم بینایان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی از ارسال حدود 50 چکیده مقاله به دبیرخانه این همایش اشاره کرد و گفت: آخرین مهلت دریافت چکیده مقالات 23 مهرماه و دریافت اصل مقالات نیز 29 مهرماه سال جاری می باشد.

این همایش در روزهای 23 و 24 آذرماه سال جاری در دانشگاه کاشان برگزار می شود.

 به همین منظور نخستین جلسه هماهنگی و راهبردی همایش جامعه بینا، شهروند نابینا با حضور مسئولان جامعه نابینایان و کم بینایان ، ر
ییس و معاونان دانشگاه برگزار شد.

لازم به ذکر است نخستین همایش ملی جامعه بینا و شهروند نابینا 21 مهرماه سال 94 در دانشگاه کاشان برگزار شد.


نظر شما :