برگزاری مراسم تقدیر از خیرین آموزش عالی در دانشگاه کاشان

۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۷ | ۱۲:۴۹ کد : ۴۷۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۱۸۵

 

مراسم تجلیل و تقدیر از خیرین آموزش عالی با حضور رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه کاشان برگزار شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این مراسم گفت: اعتبارات دولتی به تنهایی جوابگوی نیاز جامعه نیست.

«دکتر مرتضی زرینه‌زاد» افزود: در شرایطی که با برآورد اولیه دولت نهم جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام یا کلنگ‌زده شده نیاز به بودجه 9 سال کشور دارد لذا باید با مدیریتی آگاهانه منابعی غیر از منابع دولتی را به خدمت گرفت.

 

ایشان سرمایه‌گذاری خیرین را یکی از بهترین منابع مالی غیر دولتی دانست و یادآور شد دانشگاه کاشان در این زمینه تعامل و ارتباط مؤثری با خیرین برقرار کرده است.

وی با اشاره به سخنان امام راحل(ره) خاطر نشان کرد: در شرایط امروز دنیا حفظ و دوام نظام بدون پشتوانه تکنولوژی میسر نیست.

رئیس دانشگاه کاشان نیز در این مراسم با اشاره به پایه‌گذاری مرکز جلب مشارکت‌های مردمی در دانشگاه کاشان گفت: از سال گذشته تاکنون این دانشگاه توانسته زمینه جذب هشت خیر نیکوکار را فراهم سازد.

دکتر سید جواد ساداتی‌نژاد از دانشگاه به عنوان آخرین سکوی سیر تکامل آموزشی نام برد و افزود: از آنجایی که توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای در گرو ارتقاء سطح دانشگاه‌های آن است لذا دانشگاه ماندگارترین و بهترین محل سرمایه‌گذاری خیرین است.

وی با تقدیر و تشکر از خیرین آموزش عالی افزود: با ایجاد زمینه ارتباط سازنده بین دانشگاه و صنعت نه تنها می‌توان زمینه‌ساز رشد و ارتقاء علمی جامعه است بلکه گامی مؤثر در جهت اشتغال جوانان است.

به گفته ایشان تاکنون دو شرکت صنعتی کاشان جهت همکاری با دانشگاه کاشان اعلام آمادگی کرده است.

 

 

گفتنی است در پایان این مراسم از دکتر آرزه‌گر، علمدار، کاظمی و راهب به عنوان چهار خیر آموزش عالی تقدیر شد.

همچنین کلنگ یک سالن ورزشی توسط دکتر آرزه‌گر خیر کاشان زده شد و چند طرح عمرانی و ورزشی دانشگاه کاشان نیز به بهره‌برداری رسید.

 

 


نظر شما :