کاشان قطب بازی های رایانه ای می شود

۰۸ آبان ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۷ کد : ۴۷۴۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۷۰
کاشان قطب بازی های رایانه ای می شود

رییس و معاون پژوهشی دانشگاه کاشان روز سه شنبه بیست و هفتم مهرماه جاری با دکتر سجادی نیری، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز دیدار و گفتگو کردند.

 

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان گفت: در این  دیدار با توجه به توانمندی ها و سوابقی که در کاشان وجود دارد دبیر ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز همکاری لازم خود را برای اینکه کاشان به عنوان قطب تولید بازی های رایانه ای مطرح شود اعلام داشتند.

 

دکتر مجید منعم زاده اظهار داشت: امروز طراحی و ساخت بازیهای رایانه ای به دست دانشجویان و جوانان متعهد،  متخصص نقش موثر و متقابلی با تهاجمات فرهنگی دشمن در حوزه فناوری اطلاعات و دنیای رسانه دارد.

 

وی با بیان اینکه تولید بازی های رایانه ای در کاشان با مشارکت بخش  خصوصی ایجاد می شود افزود: امکانات و زیرساخت های این طرح نیز با حمایت معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری فراهم می شود.

 

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان  اظهار امیدواری کرد: این تجارت بتواند با توجه به توانمندی ها و قابلیت های کاشان، سهم عظیمی از این بازار را به خود اختصاص دهد.

 

در این دیدار دکتر ساداتی نژاد نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، رییس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان و رئیس دانشکده فنی و حرفه ای شهید موسویان کاشان نیز حضور داشتند. 

نظر شما :