مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشگاه کاشان

۰۵ آبان ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۱ کد : ۴۷۴۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۳۴
مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشگاه کاشان

 

حدود 80 نفر از بازنشستگان دانشگاه کاشان طی مراسمی با حضور اعضای هیات رئیسه و جمعی از کارکنان در دانشگاه تجلیل شدند.

 

رییس دانشگاه کاشان در این مراسم با اشاره به آمار بازنشتگان  بازنشستگان را سرمایه های کشور دانست و گفت:تجربه های بازنشستگان گنجینه ارزشمند برای آیندگان است که باید سعی شود تا از تجربیات این افراد در حوزه های مختلف استفاده شود.

 

دکتر عباس زراعت مدیریت و برنامه ریزی درست این دوران را به بازنشستگان تاکید کرد و افزود: افراد در شرف بازنشستگی باید بیاموزند که چگونه از دوران بازنشستگی خود بهتر و مفیدتر استفاده کنند و چگونه اوقات فراغت خود را پر نمایند.

 

رییس دانشگاه کاشان با اشاره به مشکلات بازنشستگان خاطر نشان کرد: دانشگاه سعی دارد تا با برنامه های مختلف امکانات رفاهی بازنشستگان را فراهم نماید.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان نیز در این نشست گفت: تکریم بازنشستگان، تکریم ارزش های انسانی و اخلاقی است.

 حجت الاسلام روحانی  برادری را مهمترین خصلت ارزشمند انسان بیان کرد و از بازنشستگان خواست تا برادری و رفاقت خود را حفظ کنید تا اجر دنیا و آخرت نصیبتان گردد.

وی داشتن اخلاص و احسان را راه سعادت انسان دانست و اظهار داشت: انسان ها باید کمک یکدیگر باشند و هر چه را که برای خود می پسندند برای دیگران نیز بپسندند.

 در این نشست بازنشستگان دانشگاه نیز مشکلات و نقطه نظرات خود را بیان کردند.


نظر شما :