نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در دانشگاه کاشان گشایش یافت

۰۶ خرداد ۱۳۸۷ | ۲۱:۲۸ کد : ۴۷۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۵۴

 

 

نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد روز یکشنبه پنجم خردادماه سال جاری در دانشگاه کاشان گشایش یافت. مسئول مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: در این نمایشگاه انواع مواد مخدر، ابزار و وسایل مصرف مواد، عکس و کاریکاتور در قالب شش غرفه به نمایش گذاشته شده است.

سیدحسین حسینی افزود: نیروی انتظامی، اداره بهزیستی، انجمن معتادان گمنام (Na)، مرکز مشاوره دانشجویی و کانون دانشجویی هلال احمر شهرستان کاشان از شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه هستند.

 

 

وی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را که به مدت یک هفته ادامه دارد آگاهی و آشنایی جوانان به خصوص دانشجویان با پدیده مخرب اعتیاد و مضرات آن و روش‌ها و مهارت‌های پیشگیری از اعتیاد ذکر کرد و گفت: جهت اطلاع‌رسانی بیشتر انواع مواد مخدر، مضرات و راه‌های پیشگیری از مواد در قالب بروشورهای آموزشی، عکس و کاریکاتور و تابلوهای نقاشی در این نمایشگاه ارائه شده است.

مسئول مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه کاشان افزود: به همین منظور سمینار و همایش یک روزه منطقه‌ای علمی ـ هنری با عنوان «پیشگیری از اعتیاد در محیط‌های آموزشی» در روز 11 خرداد ماه سال جاری در تالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

 

 

حسینی خاطرنشان کرد: در این همایش تعداد هفت مقاله برتر راه یافته به دبیرخانه ارائه و موضوع اعتیاد در قالب سخنرانی توضیح داده می‌شود.

این نمایشگاه و همایش به همت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی، مرکز مشاوره دانشجویی و کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

 

 


نظر شما :