ارائه خدمات رایگان مجموعه ورزشی دانشگاه کاشان در طول هفته تربیت بدنی

۲۸ مهر ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۴ کد : ۴۷۲۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۳۹
خدمات مجموعه تربیت بدنی دانشگاه کاشان در طول هفته رایگان ارائه می شود

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان از ارائه خدمات رایگان مجموعه تربیت بدنی (کلیه سالن های ورزشی و مجموعه آبی آیینه) این دانشگاه در طول این هفته خبر داد.

محمد رمضانی، برگزاری همایش پیاده روی کارکنان دانشگاه، دیدار با خانواده شهید ورزشکار مدافع حرم مهدی طهماسبی، برگزاری کوهگشت دانشجویی در دو بخش دختران و پسران، افتتاحیه نوزدهمین جشنواره ورزشهای درون دانشگاهی را از دیگر برنامه های هفته تربیت بدنی بیان کرد و گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی، مدال آوران ورزشی المپیاد دانشجویان این دانشگاه نیز تجلیل می شوند.

وی اظهار کرد: به همین مناسبت ایستگاه سلامت در پردیس دانشگاهی راه اندازی و هفتمین شماره گاهنامه علمی ورزشی حرکت نیز منتشر می شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان، افتتاح مسابقات لیگ فوتسال و والیبال کارکنان، صعود دانشجویان دختر رشته تربیت بدنی به قله الوند، برگزاری کوهگشت ویژه کارمندان خانم در روستای مرق، برگزاری مسابقات والیبال جام سردار شهید علی معمار در پردیس دانشگاهی و مسابقات فوتسال جام شهیده فاتحی کو در پردیس دانشگاهی و برگزاری مسابقات واترپلو در مجموعه آبی آینه را از دیگر برنامه های این هفته ذکر کرد و افزود:  به همین مناسبت به برگزیدگان نوزدهمین جشنواره ورزشهای همگانی نیز جوایزی اهدا می شود.

از بیست و ششم مهرماه تا دوم آبان ماه به نام هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است.

( ۱ )

نظر شما :