امضاء تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه کاشان و انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران

۱۸ مهر ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵ کد : ۴۷۱۶ اخبار دانشگاه تفاهم نامه
تعداد بازدید:۱۰۴۷
تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه کاشان و انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران


معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان از انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه کاشان و انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران خبر داد.

دکتر مجید منعم زاده گفت: به منظور توسعه و تحکیم همکاری ها و فعالیت های علمی، آموزشی و تحقیقاتی و همچنین توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات به خصوص در حوزه کسب و کار از طریق همفکری و همکاری های آموزشی- پژوهشی و در جهت استمرار آن، تفاهم نامه ای فی مابین دانشگاه کاشان و انجمن الکترونیکی ایران منعقد شد.

وی افزود: اجرای پروژه های تحقیقاتی- کاربردی مورد نیاز تا مرحله تبیین دانش فنی در جهت توسعه کسب و کار در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات،هدایت و حمایت از پایان نامه های تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در راستای نیازهای تحقیقاتی پروژه ها و کسب و کارهای مورد نیاز حوزه از موارد موضوع های این تفاهم نامه است.

دکتر منعم زاده همکاری و مشارکت در برگزاری سمینارها، همایش ها و نمایشگاه ها در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی کوتاه مدت و بلند مدت فناوری اطلاعات و ارتباطات و گردش های علمی به منظور ارتقاء توان علمی دانشجویان، کارشناسان و محققین در مراکز تحقیقاتی، آموزشی ، صنعتی و خدماتی را از دیگر موارد این تفاهم نامه بیان کرد و اظهار داشت: با امضاء این تفاهم نامه امور مطالعاتی و امکان سنجی اجرای پروژه های مورد نیاز در حوزه فناوری و اطلاعات و ارتباطات انجام  و ایده های برتر در حوزه کسب و کارهای مورد نیاز حوزه و تلاش برای به ثمر نشاندن آنها ارائه می شود.

این تفاهم نامه در دو نسخه 3 ماده 18 بند به امضای دکتر مجید منعم زاده معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان و سید حسین پاریاب دبیر کل انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران به امضاء رسیده است.

نظر شما :