تودیع و معارفه مدیران جدید همکاری های علمی بین المللی،امور حقوقی و رئیس مرکز تحقیقات علمی- کاربردی آب دانشگاه کاشان

۱۴ مهر ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۲ کد : ۴۷۱۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۲۴
تودیع و معارفه مدیران جدید همکاری های علمی بین المللی،امور حقوقی و رئیس مرکز تحقیقات علمی- کاربردی آب دانشگاه کاشان

 

مراسم تودیع و معارفه مدیران مدیران جدید  گروه همکاری های علمی بین المللی، امور حقوقی و قراردادها و رئیس مرکز تحقیقات علمی- کاربردی آب، خشکسالی و تغییر اقلیم دانشگاه کاشان و مشاور رئیس در امور بین المللبرگزار شد.

 

رییس دانشگاه کاشان در این مراسم بین المللی شدن دانشگاه را از رسالت های این دانشگاه بیان کرد و گفت: برای رسیدن به این هدف، برنامه های این دانشگاه باید در راستای بین المللی شدنشکل بگیرد.

 

دکتر عباس زراعت رصدخانه کامو را فرصتی مناسب برای این اقدام دانست و اظهار داشت: راه اندازی شعبه آی سی تی پی نیز که مقدمات آن فراهم شده، گامی بسیار مهم برای بین المللی شدن دانشگاه است که همکاری و پشتیبانی مدیر همکاری های علمی و بین المللی برای تحقق این هدف را لازم دارد.

 

وی از فعالیت های دکتر مزدیان فرد مدیر قبلی دفتر همکاری های علمی و بین المللی قدردانی کرد و از مدیر جدید این دفتر خواست تا بر اساس برنامه راهبردی، برنامه های خود را پیش ببرند و زمینه توسعه و تحکیم روابط و همکاری های دانشگاه در خارج از کشور در عرصه های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی را فراهم آورند.

 

رییس دانشگاه کاشان در این مراسم همچنین با قدردانی از مدیر قبلی امور حقوقی دانشگاه دفتر حقوقی در دانشگاه را دارای اهمیت خاصی دانست و گفت: دفاع از حقوق مردم و بیت المال کار بسیار سختی است و مدیرجدید و کارشناسان این حوزه باید نظارت درست بر حسن اجرای مفاد حقوقی مندرج در متن قراردادها و سایر امور حقوقی راداشته باشند.

 

دکتر زراعت همچنین در مراسم معارفه رئیس جدید مرکز تحقیقات علمی کاربردی آب گفت: این مرکز با توجه به اهمیت موضوع با همکاری سازمان آب و فاضلاب کاشان در این دانشگاه ایجاد شده است.

 

وی  رفع معضل آب در کاشان را در گرو همکاری تمام نهادها و ارگانها دانست و اظهار امیدواری کرد: دکتر حسین خراسانی زاده رئیس جدید مرکز با توجه به توان علمی و تجربیات و تخصص و با همکاری کارشناسان سازمان آب و فاضلاب بتواند گام مهمی در رفع مشکل آب منطقه بردارد.

 

در این مراسم هرکدام از مدیران جدید و قبلی حوزه های مربوطه نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند. 

 

در این نشست دکتر دشت بزرگی به عنوان مدیر جدید  گروه همکاری های علمی بین المللی دانشگاه معرفی و از خدمات دکتر محمدرضا مزدیان فرد مدیر قبلی این حوزه قدردانی گردید .ایشان به عنوان مشاور رئیس در امور بین الملل معرفی شدند. همچنین دکتر پیوندی به عنوان مدیر امور حقوقی و قراردادها معرفی و از خدمات دکتر شفیعی قدردانی و همچنین دکتر خراسانی زاده به عنوان رئیس مرکز تحقیقات علمی- کاربردی آب، خشکسالی و تغییر اقلیم دانشگاه کاشان معرفی و از خدمات دکتر مزدیان فرد قدردانی شد.


( ۴ )

نظر شما :