پیام ریاست محترم دانشگاه به مناسبت آغازسال تحصیلی جدید

۰۳ مهر ۱۳۹۵ | ۱۵:۵۴ کد : ۴۶۹۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۶۹
پیام ریاست محترم دانشگاه به مناست آغازسال تحصیلی جدید
زنگ مهر دوباره به صدا درآمده و پاییز با رنگ‌های گونه‌گون از راه رسیده است، شور و شعف پویش و آموزش دوباره همه گیر شده و زندگی نشاطی مضاعف یافته است.

مهر با مهربانی دفتر دانش و معرفت را گشوده و دانش‌پژوهان را به بهره‌گیری از این گنجینه پرثمر فرا می‌خواند.

بدینوسیله آغاز سال تحصیلی جدید را به همه اساتید، دانشجویان و دانشگاهیان گرانقدر به ویژه نو دانشجویان دانشگاه کاشان تبریک عرض می‌نمایم.

بحمدالله دانشگاه کاشان به رغم تنگناهای مالی موجود، به همت اساتید مبرز، دانشجویان پرتلاش و کارکنان وظیفه‌شناس در مسیر پویایی و تکامل به خوبی و با انگیزه‌مندی گام بر می‌دارد که نشانه‌هایش را در جایگاه مطلوب دانشگاه در بین دانشگاه‌های کشور، احراز رتبه‌های پیاپی و ممتاز در پژوهش و آموزش، جذب خیّرین ارجمند آموزش عالی، انتخاب اساتید دانشگاه در رده‌بندی‌های برتر ملی و بین‌المللی و سهم شایان این مرکز علمی در تولید علم و فناوری کشور، می‌توان جستجو کرد.

انشاءالله این بستر مناسب، برای همت و حرکت شتابناک دانشگاه کاشان در سال تحصیلی جدید، بهتر و پربارتر از گذشته خواهد بود.

از درگاه خداوند بزرگ و بلند مرتبه می‌خواهم به ما و همه مسئولان دانشگاه توفیق خدمتگزاری بیشتر، به اساتید گرانقدر در استمرار مضاعف تتبعات علمی و اثربخشی آموزشی، به دانشجویان عزیز در اغتنام فرصت جوانی و دوران دانشجویی، به کارمندان محترم در جدیت و کارآمدی بهینه‌تر و به آحاد دانشگاهیان همدلی و همراهی برای تحقق رسالت‌های خطیر دانشگاهی عنایت بفرماید.

دکتر عباس زراعت
رئیس دانشگاه

نظر شما :