نخستین گردهمایی دانش آموختگان مدرسه عالی علوم کاشان

۲۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۵۳ کد : ۴۶۸۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۵۵
نخستین گردهمایی دانش آموختگان مدرسه عالی علوم کاشان

نخستین گردهمایی فارغ التحصیلان مدرسه عالی علوم ( رشته های شیمی، فیزیک و ریاضی)، ورودی های 65-62 در روزهای بیست و چهارم و بیست و پنجم شهریورماه جاری برگزار شد.

 

دبیر برگزاری این گردهمایی گفت: به همت فارغ التحصیلان کاشانی و با عنایت به وجود شبکه های اجتماعی، فارغ التحصیلان سال های 65-62 مدرسه عالی علوم کاشان توانستند از سراسر کشور مهمان کاشانی ها باشند.

 

مریم هاشمی افزود: پس از حدود 30 سال دوری، این دورهمی با هدف همدلی، همگرایی و انرژی افزایی دوستان و مقدمه ای بر گردهمایی بزرگ فارغ التحصیلان دانشگاه کاشان تشکیل شد.

 

وی خاطر نشان کرد: مرور خاطرات دانشجویی و اطلاع از وضعیت شغلی و خانوادگی یکدیگر بسیار شیرین و لذت بخش بود.

 

وی برگزاری همایشی با محتوای بسیار خوب را از دیگر برنامه های  روز پنجشنبه این گردهمایی در پژوهشکده اسانس های طبیعی قمصر بیان کرد و افزود: پخش کلیپ از عکس های قدیم و جدید،  مسابقه اجرای سرود دسته جمعی، صندلی داغ با حضور یکی از اساتید محبوب جناب دکتر شاعری و سپس اجرای موسیقی و در نهایت خاطره گویی از برنامه های این همایش بود.

 

بازدید از خانه های تاریخی طباطبایی و عباسیان و ضیافت ناهار از دیگر برنامه های این گردهمایی دو روزه بود و در پایان این محفل از خانم اخوان موسس خانه نگین کاشان تجلیل بعمل آمد و هدایایی به مهمانان(شامل پکیج سوغاتیهای کاشان) ارائه شد.



( ۴ )

نظر شما :