هشتمین جشن بزرگ تجلیل از ممتازین فرزندان کارکنان دانشگاه کاشان برگزار شد

۲۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۵۳ کد : ۴۶۸۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۵۰
هشتمین جشن بزرگ تجلیل از ممتازین فرزندان کارکنان دانشگاه کاشان برگزار شد

هشتمین جشن بزرگ تجلیل از ممتازین فرزندان  کارکنان دانشگاه کاشان با اجرای هنرمند برجسته کشوری عموپورنگ به همت اداره رفاه کارکنان، طی مراسمی در تالار فیض دانشگاه کاشان برگزار شد.

 

معاون طرح و توسعه دانشگاه کاشان در این مراسم هدف از برگزاری این دسته از مراسم را  افزایش انگیزه تحصیلی و تقویت روحیه تلاشگری در بین دانش آموزان و همچنین تجلیل و قدردانی از زحمات و تلاش علمی دانش آموزان و دانشجویان ساعی و ممتاز کارکنان  ذکر کرد و گفت: ارتقای سطح علمی و تحصیلی فرزندان به منظور تربیت مدیران آگاه، عالم و توانمند برای آینده کشور از مهمترین مسائلی است که باید خانواده ها جهت تحقق آن پیگیری کنند چرا که آینده شهرو به تبع آن کشورمان در دست توانای دانش آموزان می باشد. 

 

دکتر محسن محسن نیا اظهار کرد: تقدیر از دانش آموزان و دانشجویان نمونه، نشان از اهمیت تحصیل علم در بین خانواده های کارمندان دانشگاه دارد که این جای تقدیر دارد.

 

وی برنامه ریزی دقیق را لازمه موفقیت دانست و افزود: باید دانش آموزان ودانشجویان در امر تحصیل و همچنین زندگی خود وقت شناس و برنامه ریزی درستی داشته باشند.

 

معاون طرح و توسعه دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه دوره  جوانی زودگذر است از خانواده ها خواست با راهنمایی فرزندانشان اجازه دهند آنها بتوانند بر اساس توانایی ها یشان، خود در تعیین مسیر زندگیشان دخالت موثر داشته باشند.  

در این مراسم از 350 دانش آموز و دانشجوی فرزندان ممتاز کارکنان دانشگاه تجلیل شد.

               

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

نظر شما :