برگزاری سومین نشست تدوین تقویم فعالیت های فرهنگی دانشجویان دانشگاه کاشان

۰۸ مهر ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۲ کد : ۴۶۷۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۷۸
برگزاری سومین نشست تدوین تقویم فعالیت های فرهنگی دانشجویان دانشگاه کاشان


به همت مدیریت فرهنگی دانشگاه کاشان سومین نشست تدوین تقویم فعالیتهای فرهنگی دانشجویان در روز دوشنبه پنجم مهرماه جاری با حضور رییس این دانشگاه در محل خانه عطارها برگزار شد.

 

در این نشست که با حضور بیش از 100 فعال فرهنگی، به نمایندگی از 42 کانون فرهنگی، انجمن علمی و تشکل دانشجویی برگزار گردید، برنامه های مورد نظر مجموعه های دانشجویی جهت اجرا طی نیمسال تحصیلی جاری، جمع آوری و پس از دسته بندی در قالب تقویم فعالیت های فرهنگی تدوین شد.

 

رییس دانشگاه کاشان در این نشست با تبریک سال تحصیلی جدید و تقدیر از دست اندرکاران و فعالان فرهنگی دانشگاه گفت: برنامه های فرهنگی باید طوری تدوین شود که مقبولیت عمومی داشته و قابل استفاده برای همه دانشجویان باشد.

 

دکتر عباس زراعت برنامه ریزی برای گسترش و تعمیق مشارکت اجتماعی و فرهنگی دانشگاهیان در دانشگاه و جامعه را از مدیران و فعالان فرهنگی دانشگاه خواستار شد و افزود: کمک به پرورش استعدادها، بروز خلاقیت ها و غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان و همچنین ایجاد فضای نشاط و شادابی با برنامه های فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی برای دانشجویان لازم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

در افتتاحیه ی برنامه پس از سخنرانی  دکتر زراعت رئیس دانشگاه، از تشکلهای دانشجویی،فاطمیون و نگاه سبز وجامعه و انجمن اسلامی و انجمن رواتشناسی و معماری به جهت اجرای منظم تقویم فرهنگی از انان تقدیر شد.

در ادامه پس از اجرای کارگاه برنامه ریزی فرهنگی ، میزگرد مسئولین امور فرهنگی دانشگاه با حضور جناب دکتر ستار معاون امور فرهنگی،  حجت الاسلام شیخ زاده مدیر امور فرهنگی و حجت الاسلام عمو رمضان زاده معاون  امور فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، برگزار شد.


نشست تدوین تقویم فرهنگی هر ساله در هفته ی اول مهرماه برگزار می گردد.

 


نظر شما :