انتصاب دکتر حسن دقیق به سمت معاون اداری مالی و دکترسعید گلابی به عنوان مشاور رییس در امور فنی و اقتصادی دانشگاه کاشان

۱۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۳ کد : ۴۶۵۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۰۳۲
انتصاب


رییس دانشگاه کاشان طی احکام جداگانه ای دکتر حسن دقیق دانشیار دانشکده ریاضی را به سمت معاون اداری مالی و دکتر سعید گلابی دانشیار دانشکده مهندسی مکانیک  را به عنوان مشاور رئیس در امور فنی و اقتصادی دانشگاه کاشان منصوب  کرد.

دکتر عباس زراعت در حکم دکتر حسن دقیق افزوده است: نظر به مراتب تعهد، توانمندی و تجربه و در اجرای ماده 5 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری مصوب ششصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی ، به موجب این حکم جنابعالی برای مدت دو سال به عنوان معاون اداری مالی دانشگاه کاشان منصوب می گردید.

وی اظهار امیدواری کرده است: تا با همکاری اعضای محترم هیأت علمی، کارکنان معزز و دانشجویان عزیز و با برنامه ریزی و درایت لازم در اعتلای روزافزون امور اداری و مالی و نیز تحقق سند چشم انداز دانشگاه همراه با برنامه عملیاتی سالانه، با باور عمیق به نگرش پایه اداره دانشگاه در قالب شش سر فصل کلی هویت فرهنگی ، حرفه ای ، ستاده محور، برون گرا، رقابتی و مستقل که در حکم میثاق نامه ای لازم الاجرا می باشد گام های مؤثری بردارید.

رییس دانشگاه کاشان همچنین خطاب به دکتر سعید گلابی افزوده است : نظر به مراتب تعهد، توانمندی و تجربه به موجب این حکم جنابعالی به مدت دو سال به عنوان مشاور رئیس در امور فنی و اقتصادی دانشگاه کاشان منصوب می گردید.

دکتر زراعت ادامه داده است: امید است در ادامه فعالیت های گذشته با بهره گیری از تعهد و تجربیات خود و نیز با همدلی و همکاری سایر همکاران عزیز و اعضای محترم هیات علمی دانشگاه و با برنامه ریزی و درایت لازم در جهت دستیابی به اهداف سازمانی و نیز تحقق سند چشم انداز دانشگاه همراه با برنامه عملیاتی سالانه،گام های مؤثری بردارید.

دکتر عباس زراعت همچنین در نامه ای جداگانه از خدمات و تلاشهای صادقانه و ایثارگرانه دکتر سعید گلابی در طول تصدی پست معاونت اداری و مالی دانشگاه تشکر کردند.


( ۱ )

نظر شما :