کارمندان نمونه دانشگاه کاشان تجلیل شدند

۰۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۳ کد : ۴۶۵۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۰۶
کارمندان نمونه دانشگاه کاشان تجلیل شدند

به مناسبت هفته دولت و بزرگداشت روز کارمند از کارمندان نمونه دانشگاه کاشان طی مراسمی تجلیل شد.

رییس دانشگاه کاشان در این مراسم با تبریک هفته دولت و روز کارمند تلاش های کارمندان این دانشگاه را قابل تحسین دانست و گفت: کارکنان همچون اعضای یک خانواده هستند که همه باید با وفاق و همدلی در راستای توسعه علمی دانشگاه و رفع مشکلات همت گمارند.

دکتر عباس زراعت به تدوین برنامه راهبردی دانشگاه اشاره کرد و افزود: برای تحقق اهداف و رشد و تعالی دانشگاه باید در چارچوب برنامه حرکت کنیم.

وی بین المللی کردن دانشگاه را یکی از رئوس برنامه های این دانشگاه بیان کرد و اظهار داشت: راه اندازی شعبه آی سی تی پی و رصدخانه بین المللی کامو از برنامه های دانشگاه برای بین المللی شدن است.

وی به ارتباط هر چه بیشتر جامعه با صنعت و ارتقاء کیفیت آموزشی تاکید کرد و افزود: باید سعی شود تا دانشگاه بیشتر مردمی و بودجه آن از طریق بخش خصوصی تامین شود.

دکتر زراعت به ارتقاء و تبدیل وضع کارمندان دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس استانداردهای آموزش عالی باید نسبت استاد به کارمند یک به یک باشد که در این خصوص اقداماتی انجام شده و بحمدالله در مورد شاخص نسبت استاد به دانشجو در وضعیت مناسبی قرار داریم.

رییس دانشگاه کاشان با اشاره به وضعیت نابسامان مالی دانشگاه افزود: حدود 85 درصد بودجه دانشگاه صرف حقوق و مزایا کارمندان می شود.

وی خاطر نشان کرد: علیرغم مشکلات مالی با پیگیری های متعدد و دیدار با معاون اول رئیس جمهور و مسئولین و مدیران کشوری امسال100درصد اعتبارات تخصیص یافت و بودجه دانشگاه از 36 میلیارد تومان به 62 میلیارد تومان افزایش یافته است همچنین در دو سال گذشته اعتبارات نیز به صورت کامل تخصیص یافته است.

دکتر زراعت کسب رتبه دوم پژوهشی، رتبه برتر علوم و فناوری نانو و معرفی چهار دانشمند بین المللی از اساتید این دانشگاه و کسب رتبه ششم این دانشگاه در نظام رتبه بندی سایماگو را از افتخارات دانشگاه بیان کرد و افزود: همه کارکنان باید برای رسیدن به افق چشم انداز دانشگاه کاشان تلاش کنند.

معاون اداری مالی دانشگاه نیز در این مراسم گزارشی از چگونگی انتخاب کارمندان نمونه دانشگاه را ارائه نمود.

 

نظر شما :