رییس دانشگاه کاشان: حضور خیرین عامل رشد و توسعه علمی است

۰۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۲ کد : ۴۶۴۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۰۹۳
رییس دانشگاه کاشان: حضور خیرین عامل رشد و توسعه علمی است

 رییس دانشگاه کاشان گفت: خیرین تقش بسزایی در رشد و توسعه علمی دارند.

 

دکتر عباس زراعت در مراسم افتتاح و شروع عملیات اجرایی طرح های عمرانی دانشگاه کاشان در جمع خیرین، اقدامات و فعالیت های خیرین را قابل تقدیر دانست و خاطر نشان کرد: رشد و توسعه علمی و توسعه فضاهای آموزشی این دانشگاه مرهون تلاش های خیرین ارجمند است.

 

وی با بیان اینکه هر آثار نیکی و قدم ارزشمندی که در جامعه برداشته شود باقیات الصالحاتی برای خیرین است افزود: دانشگاه یکی از ارکان اصلی آموزش و افزایش دانایی و انتقال تجربه نسل قبلی به نسل کنونی و آینده است و بر همین اساس، دانشگاهها می توانند در توسعه علمی نقش بسزایی ایفا کنند.

 

فرماندارکاشان نیز در این مراسم با تبریک هفته دولت گفت: بیش از نیمی از طرح هایی که هفته دولت در این شهرستان افتتاح شد با حمایت و مشارکت خیرین ساخته و به بهره برداری رسید.

 

دکتر حمید رضا مومنیان با اشاره به حضور بیشمار خیرین در عرصه های مختلف علمی، سلامت، مدرسه سازی و آموزش عالی افزود: با توجه به پراکنده کاری آثار خیرین در این شهرستان سعی بر این است تا اقدامات خیرین جهت دهی شود.

 

وی خاطر نشان کرد: همه باید با حسن نیت، خیرین را به سمت کارهایی تشویق کنیم که نیاز روز جامعه است و شهروندان و مردم ما به خصوص جوانان ما به شدت به آن نیازمند هستند.

 در این مراسم عملیات اجرایی آزمایشگاه بیوتکنولوژی آقای حاج رضا مسلمی نیا شروع و مرکز محاسبات و پردازش‌های فوق سریع دانشگاه کاشان به بهره برداری رسید.


نظر شما :