کسب سه مدال طلا، یک نقره و دو برنز دانشجویان دانشگاه کاشان در سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی

۰۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۱ کد : ۴۶۴۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۴۱۹
کسب سه مدال طلا، یک نقره و دو برنز دانشجویان دانشگاه کاشان در سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان از کسب سه مدال طلا، یک نقره و دو برنز و در مجموع کسب رتبه دهم دانشجویان این دانشگاه در بین 121 دانشگاه شرکت کننده در سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان خبر داد.

محمد رمضانی علوی گفت: در رشته های تنیس روی میز "محمد امین حنطه"، تکواندو "جواد باباپور" و دوومیدانی "علی رمضانی آرانی" مدال طلای این دوره مسابقات را کسب کردند.





 

وی یادآور شد: در این مسابقات همچنین حجت الله فلاح در رشته کشتی مدال نقره و علیرضا زارعی نیز در رشته تکواندو، مقام برنز این مسابقات را دریافت کردند و همچنین حمیدرضا مشهودی در پرتاب دیسک رشته دو و میدانی مقام چهارم را کسب کرد.

وی افزود: در رشته های تیمی نیز دانشگاه کاشان در رشته تنیس روی میز مدال برنز و همچنین به مقام پنجمی در رشته والیبال نایل شدند.

محمد رمضانی علوی، اعضای تیم تنیس روی میز این دانشگاه را  محمدامین حنطه، احمد قدیری آرانی، عماد فهیم، محمد جواد داوود ذکر کرد و گفت: این تیم با مربیگری علیرضا زیبا کلام موفق به کسب مقام سوم تیمی شدندو محمد امین حنطه عنوان قهرمانی این مسابقات را در بخش انفرادی بدست آورد.

وی، سهیل سعیدی، مجتبی ارشادیان، رسول سرکرده، محمدرضا عموحسنی، محمد حسین باقری نژاد، علی میرزایی، مصطفی مظاهری، عباس نورمند، حمیدرضا مهدی زاده، عمار رادمهر، محمدرضا فلاح نژاد و سید عباس روزمه را از اعضای تیم والیبال دانشگاه ذکر کرد و اظهار داشت: این تیم نیز به مربیگری آقای محمد هاشم اف موفق به کسب مقام پنجمی این مسابقات شدند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: در بخش دختران نیز فروزان ترشیزی موفق به کسب عنوان ششمی در رشته شنا گردید.

رمضانی ضمن تشکر از  حمایت های مسئولان به خصوص معاون دانشجویی دانشگاه کاشان اظهار امیدواری کرد : تا در سال های آینده نیز بتوان با نگاه ویژه مسئولین و برنامه ریزیهای منسجم و دقیق، شاهد کسب جایگاه ارزنده تر در مسابقات المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاههای سراسر کشور و درخشش ورزشکاران دانشگاه کاشان در مسابقات جهانی باشیم.

این مسابقات 26 تیر لغایت 20 مرداد ماه در دانشگاه فردوسی مشهد در دو بخش دختران و پسران و با حضور 6000 ورزشکار از دانشگاههای سراسر کشور برگزار شد.


نظر شما :