برگزاری جلسه بررسی راهکارهای استفاده از طرح همسان‌گزینی موسسه تبیان در دانشگاه کاشان

۲۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۲۵ کد : ۴۶۲۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۹۷
برگزاری جلسه بررسی راهکارهای استفاده از طرح همسان‌گزینی موسسه تبیان در دانشگاه کاشان

جلسه مشترک میان مسئولان و کارشناسان دفتر نهاد رهبری دانشگاه کاشان و دست اندرکاران طرح همسان‌گزینی موسسه تبیان برگزار شد و این طرح به عنوان یک طرح مبارک که می تواند برای جوانان موثر باشد، مورد تاکید قرار گرفت.

 

مسئول طرح ملی همسان گزینی گفت : تبیان بار دیگر گامی نوین در زمینه ازدواج آگاهانه و پایداری برای جوانان برداشته است و موجبات ورود واسطه های خیر در امر ازدواج را به عرصه فناوری اطلاعات فراهم کرده است.

 

آقای حکمت منش افزود : سامانه همسان گزینی با الهام گرفتن از دستورات گرانقدر پیامبر اسلامی(ص) و ائمه اطهار(ع) در راستای گسترش صحیح ازدواج از طریق اتنخاب صحیح و با محوریت خانواده در جهت دستیابی جوانان به ازدواجی با چهار محور: به هنگام، آگاهانه، آسان و پایدار سعی بر آن دارد تا با برقراری ارتباطی نظامند، هدفدار و موثر بین راویان؛ واسطه ها و معرفین و متقاضیان( مجردان در سن ازدواج)؛ همیار جوانان، خانواده ها و جامعه در امر مهم ازدواج باشد.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد : این شبکه با گردهم آمدن واسطین خیر و فعالان عرصه ازدواج و با بهرگیری از شبکه مشاورین و اساتید خبره در امر مشاوره؛ بر آن است تا با ایجاد مجموعه ای پویا و هدف مند در عرصه همسر گزینی با تکیه بر مبانی عمیق اسلامی و فرهنگ غنی ایرانی مسیر یک ازدواج موفق را تسهیل نماید و جوانان و خانواده ها را در تشکیل و تحکیم خانواده ای گرم، خوشبخت ،موفق ، صمیمی و استوار کمک نماید.

 

لازم بذکر است در ادامه این جلسه که در روز سه شنبه نوزدهم مرداد ماه جاری در دانشگاه کاشان برگزار شد، کارشناسان سئوالات و ابهامات خود را از مسئولین طرح پرسیده و برای بومی سازی طرح در دانشگاه راهکارهایی را ارائه داده اند.


( ۱ )

نظر شما :