مدیر عامل شرکت آذرخش: تلفیق علم با صنعت زمینه‌ساز افزایش بهره‌وری‌ است

۲۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۲۴ کد : ۴۶۲۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۳۲۱
مدیر عامل شرکت آذرخش: تلفیق علم با صنعت زمینه‌ساز افزایش بهره‌وری‌ است

مدیر عامل  گروه بین المللی کارخانجات فرآورده های نسوز آذرخش گفت: تلفیق علم با صنعت، زمینه‌ساز افزایش بهره‌وری‌ و رونق تولیدات است.

 

مهندس محسن سیفی در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و بازدید دانشگاهیان دانشگاه کاشان از غرفه این شرکت، اظهار کرد: توسعه پایدار مستلزم تلفیق و ارتباط نزدیک دانش و صنعت است.

 

وی افزود: اگر بخواهیم با صنایع و محصولات روز دنیا رقابت کنیم باید نگاه علمی به بخش تولیدات داشته باشیم و از کارشناسان و متخصصان دانشگاهی در صنایع استفاده نماییم.

 

وی  خاطر نشان کرد: از سویی دیگر، بررسی مشکلات و معضلات صنعت و به تبع آن اقتصاد کشور جز با نگاهی موشکافانه، علمی و عملیاتی محقق نمی شود و مبدا و جایگاه این نگاه نیز در دانشگاه های کشور نهفته است.

 

وی موفقیت شرکت آذرخش را استفاده از توان علمی متخصصان و صاحب نظران دانشگاهی بیان کرد و افزود: این مجتمع با بیش از 20 سال سابقه فعالیت و با استفاده از توان علمی متخصصان در بخش های معدن، طراحی، معماری و غیره توانسته با محصولات روز دنیا رقابت کند.

 

مهندس سیفی با بیان اینکه مجتمع آجر نسور نما آذرخش بزرگترین تولید کننده انواع آجرهای نسوز نمای ماندگار در خاورمیانه است اظهار داشت: مشابه محصول آذرخش در ایران وجود ندارد و محصولات این شرکت به اکثر کشورهای دنیا و کشورهای انگلستان، ایتالیا، آلمان و آمریکا صادر شده است.

 

وی با اشاره به اینکه آجر نسوز نما آذرخش برای نمای ساختمان ماندگار، از رنگ های مختلف و با انواع سایزها و اندازه ها تولید می شود خاطر نشان کرد: محصولات این شرکت، استانداردهای دنیا را دارد و بر اساس تکنولوژی روز دنیا و با رعایت قوانین ایزو 9001 تولید می شود.

 

مدیر عامل  گروه بین المللی کارخانجات فرآورده های نسوز آذرخش مهمترین ویژگی آجرهای نسوز را مقاومت در برابر سایش و یخبندان های مکرر و قابلیت مصرف در تمامی شرایط اقلیمی ذکر کرد و اظهار داشت: آجر نسوز آذرخش علاوه بر دارا بودن تمامی خصوصیات و ویژگی های مذکور دارای تنوع در رنگ زیبایی و استحکام فوق العاده است که آن را از آجرهای نسوز دیگر کاملا متمایز می سازد.

 

این صنعتگر و کارآفرین موفق تاکید کرد: چهار واحد تولیدی گروه بین المللی کارخانجات فرآورده های نسوز آذرخش در شهرک های صنعتی  استان قم  قرار دارد و به طور مستقیم 600 نفر و غیر مستقیم پنج هزار نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند.

 

گفتنی است به دعوت رسمی این شرکت رئیس ، معاونین و جمعی اساتید و کارکنان دانشگاه کاشان از غرفه این شرکت در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان دیدن کردند. 

( ۳۳ )

نظر شما :

کمال برزگری ۲۶ دی ۱۳۹۸ | ۰۷:۱۳
خیلی خوب لطفا اگر امکان داره از مدیر عامل بخواهید راهنمایی بفرمایند