تجلیل از سی‌ سال فعالیت‌های قرآنی حجت‌الاسلام قرائتی در دانشگاه کاشان

۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ | ۲۱:۴۱ کد : ۴۶۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۴۴

 

 

مراسم تجلیل از سی سال فعالیت قرآنی حجت‌الاسلام قرائتی در تالار آزادی دانشگاه کاشان با حضور اساتید و دانشجویان و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم گفت: حجت‌الاسلام قرائتی چهره ماندگاری است که معارف دینی را به بدیع‌ترین شکل برای نسل امروز بیان می‌کند.

دکتر «سیدجواد ساداتی‌نژاد» افزود: این معلم قرآن با بیش از 30 سال فعالیت صادقانه و خالصانه‌ای گنجینه‌ای است که می‌تواند چراغ راهنمای نسل نوجوان و جوان جامعه باشد.

وی با اشاره به شخصیت حجت‌الاسلام قرائتی، جایگاه وی را در میان نسل جوان شایسته و محبوب ارزیابی کرد.

 

حجت‌الاسلام قرائتی نیز در این مراسم از قرآن به عنوان دریای عمیقی نام برد که هرچه از معارف آن برداشته می‌شود به عمق آن نمی‌توان دست یافت.

وی گفت: قرآن در تمام زمینه‌های مدیریتی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و تربیتی دستورالعمل دارد که بسیاری از آنها در هیچ یک از قوانین بشری وجود ندارد.

وی با ارزشمند دانستن لحظات عمر، بر کسب علم مفید توسط جوانان تأکید کرد و از آنها خواست تا در علم‌آموزی توقف نکنند و به آن استمرار بخشند.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهداء هدایایی از طرف دانشگاه کاشان، دانشگاه علوم پزشکی کاشان، جامعه‌القرآن کاشان، مهد قرآن کریم کاشان از حجت‌الاسلام قرائتی تقدیر شد.

 


نظر شما :