ایجاد رشته روان شناسی تربیتی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه کاشان

۱۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۹ کد : ۴۶۰۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۰۱
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان از ایجاد رشته روان شناسی تربیتی در مقطع کارشناسی ارشد دوره روزانه در این دانشگاه خبر داد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان از ایجاد رشته روان شناسی تربیتی در مقطع کارشناسی ارشد دوره روزانه در این دانشگاه خبر داد.

 

دکتر محمد الماسی افزود: طبق اعلام معاون آموزشی وزارت علوم، شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد این رشته موافقت قطعی به عمل آورد و پذیرش دانشجو در دوره یاد شده منوط به تامین شرایط علمی، آموزشی و اعتبارات مالی است.

 

وی با اشاره به اینکه قبل از این، دانشجویان در رشته کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی دوره شبانه این دانشگاه تحصیل می کردند افزود: با ایجاد این رشته، دانشگاه کاشان در سال تحصیلی جدید در دوره روزانه کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی، دانشجو پذیرش می نماید.

 

وی تعداد رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه را 61 رشته ذکر کرد و اظهار داشت: در دانشگاه کاشان 94 رشته گرایش در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد.

 

معاون آموزشی دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: امسال همچنین رشته دکترای ادیان و عرفان نیز به تعداد رشته های دکترای این دانشگاه افزوده شده است.

 

در دانشگاه کاشان بیش از هفت هزار دانشجو در  194 رشته گرایش در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

( ۲۲ )

نظر شما :