کسب مقام اول دانشگاه کاشان در جشنواره حکمت مطهر

۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۷ | ۱۹:۴۱ کد : ۴۶۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۲۷

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه کاشان گفت: در جشنواره حکمت مطهر که همزمان با سراسر کشور در این دانشگاه برگزار شد دانشگاه کاشان از بین دانشگاه‌های استان اصفهان به مقام اول این جشنواره نائل شد.

حجت‌الاسلام «عباس خادمیان» افزود: در این جشنواره بیش از دو هزار نفر از اساتید، دانشجویان،‌کارکنان دانشگاه‌ها در سطح استان شرکت کردند.

ایشان با اشاره به برگزاری این جشنواره در سه بخش کتابخوانی، ادبی و پژوهشی اظهار داشت: در بخش کتابخوانی این جشنواره 300 نفر از کارکنان دانشگاه‌های کاشان، علوم پزشکی، دانشگاه آزاد و پیام نور این شهرستان به رقابت پرداختند.

خادمیان اتحاد ملی، انسجام اسلامی، اصول عقاید، سیره معصومین، حقوق زن و مباحث فلسفی را از جمله موضوع‌های بخش کتابخوانی ذکر کرد و افزود: این بخش جشنواره که به صورت تک مرحله‌ای برگزار شد 9 نفر حایز رتبة برتر شدند.

در بخش کتابخوانی با موضوع اصول عقاید مهدی محمدی‌پور (سفر عمره) مهدی رجبی (سفر سوریه و یک دوره آثارشهید مطهری) عباس تقی‌زاده (جوایز نقدی) و در موضوع سیره معصومین: احمد معتمدی محمدآبادی (سفرعمره)، سمیه مصومین بیدگلی (سفر مشهد) و حسن کاظم‌زاده (جوایز نقدی) دریافت کردند.

وحید دادگستر و فاطمه اسماعیل طاهری هم در بخش کتابخوانی با موضوع اتحاد ملی و انسجام اسلامی معرفی و به آنها جوایز نقدی اهدا شد.

شایان ذکر است در این جشنواره افسانه شمس کارشناس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دفتر کاشان به عنوان رابط برتر استان معرفی شدند.

 


نظر شما :