پیام رییس دانشگاه به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها

۱۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۱ کد : ۴۵۸۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۹۰
پیام رییس دانشگاه به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها

رییس دانشگاه کاشان در پیامی روز شهرداری ها و دهیاری ها را تبریک گفت.

دکتر عباس زراعت در این پیام افزوده است: نامگذاری چهاردهم تیرماه به نام روز شهرداری ها و دهیاری ها، فرصتی است مغتنم تا تصویری روشن از زحمات و تلاش های شهرداران و دهیاران و پرسنل خدوم آن در نگاه شهروندان ظهور یابد.

وی اظهار کرده است:  امروز در برنامه ریزی و مدیریت شهری علاوه بر توجه به توسعه شهری، توسعه اجتماعی حول محور معنویت و عقلانیت نیز مدنظر می باشد که حضور فرهیختگان و عناصر خلاق در مسند این امر در تحقق این مهم تأثیرگذار می باشد. کیفیت بخشی به خدمات شهری و روستایی و تأمین مطالبات به حق مردم قدرشناس در جای جای میهن اسلامی از اهم اموری است که امروز در رأس امور شهرداری ها و دهیاری ها خودنمایی می کند.

رییس دانشگاه کاشان ادامه داده است: اینجانب 14تیرماه، روز شهرداری ها و دهیاری ها را خدمت جنابعالی و همه همکاران خدوم شهرداری و دهیاری کاشان تبریک عرض نموده و با تمجید از خدمات ارزشمند و مؤثر آن عزیز خصوصاً تعامل سازنده و پایدار با دانشگاه کاشان از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما و همه خدمتگزاران راستین به مردم عزیز ایران را خواستارم.

دکتر زراعت در پایان افزوده است: بی تردید کارآمدی سیستم مدیریت شهری و روستایی در گرو همدلی و همراهی آحاد مردم و صد البته ناظر به خدمت بی منت به مردم و صداقت در رفتار و گفتار مسئولین شهری میسر بوده و مانا و پایا می ماند که به لطف الهی در مجموعه موجود جاری و ساری می باشد.


( ۱ )

نظر شما :