برگزاری کلاس های آموزشی ورزشی تابستان ۹۵

۱۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۱ کد : ۴۵۸۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۹۹
کلاس های آموزشی

 

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان از برگزاری کلاس های آموزشی  ورزشی تابستان 95 خبر داد و گفت : تابستان امسال کلاس های آموزشی در رشته های شنا، تیراندازی با تفنگ و تیراندازی با کمان در سالن های این مجموعه برگزار خواهد شد.

 

 

محمد رمضانی علوی اظهار کرد: کلاسهای آموزشی شنا طبق روال سالهای گذشته در دو بخش دختران و پسران در طول هفته برگزار می شود. 

 

وی افزود: با توجه به تداخل ایام تابستان با ماه مبارک رمضان این برنامه ها بعد از ماه مبارک آغاز شده و طی یک دوره و در دوازده جلسه ادامه خواهد یافت.

مدیر تربیت بدنی خاطر نشان کرد: با توجه به کسب 37 سهمیه حضور در سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور، مدیریت تربیت بدنی دانشگاه ضمن برگزاری اردوی تمرینی آماده سازی تیم های ورزشی، اعزام کاروان ورزشی دانشجویان به سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور را نیز در طی ماههای تیر و مرداد ماه در برنامه خود دارد.
 

محمد رمضانی علوی اضافه کرد: دانشگاه کاشان با اعزام 37 ورزشکار و 19 مربی و سرپرست در سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور  که از تاریخ 26 تیر ماه  لغایت 20 مرداد ماه به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می گردد شرکت خواهد کرد. 


نظر شما :