تجلیل و حمایت معاونت فرهنگی دانشگاه کاشان از خادمان قرآن کریم شهرستان کاشان

۳۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۵۷ کد : ۴۵۶۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۱۵
تجلیل از خادمان قرآن کریم

معاونت فرهنگی دانشگاه کاشان در راستای  تعامل موثر با مجامع فرهنگی و دینی شهرستان و تجلیل از خادمان قرآن کریم از تعدادی از جلسات قرآنی و خادمان قرآن کریم تجلیل می نماید.

دکتر حسین ستار افزود: در این طرح به منظور حمایت از جلسات قرآنی شهرستان و ارتقای ظرفیتهای جلسات قرآنی بومی  معاونت فرهنگی با حضور در این جلسات ضمن تقدیر و اهدای لوح از آنان حمایت مادی نیز خواهد کرد.

معاون فرهنگی دانشگاه کاشان با تاکید بر اهمیت جلسات قرآن سنتی آن را از بهترین ظرفیتهای مردمی در بسط و گسترش فرهنگی قرآنی دانست و تاکید کرد: که خادمان این عرصه صرفا با انگیزه های دینی و اعتقادی و بدون چشمداشت و انتظار از ارکان دولتی و رسمی بیشترین اهتمام و مهمترین گام را در توسعه فرهنگ قرآنی برداشته اند.

وی با تاکید بر ظرفیت فراوان این جلسات خواستار آن شد به جای آن که نهادهای دولتی دست به اقدام های موازی در این خصوص بزنند با پششتیبانی و حمایت از این خادمان و جلسات، زمینه تداوم آن را برآورند.

 معاون فرهنگی  با تاکید  تداوم این پشتیبانی و حمایتها  بر اجرای مرحله دوم این طرح در خصوص جلسات قرآنی بانوان در سطح شهرستان اشاره کرد.

 دکتر ستار خاطر نشان کرد: همچنین در این طرح با توجه به آن که تعدادی از این جلسات قرآنی با مدیریت اساتید و کارکنان دانشگاه برگزار می شود از آنان نیز تجلیل خواهد شد.

 هم اکنون بر اساس گزارش اداره ارشاد کاشان بیش از صدها جلسه قرائت قرآن برادران و خواهران در سطح شهرستان فعال می باشند.

گفتنی است اخیرا اقدام معاونت فرهنگی در حمایت از اولین فیلم در تجلیل از شهدای مدافع حرم مورد توجه رسانه ها و بخش خبری بیست و سی واقع  شده است. 

 

نظر شما :