هفته خوابگاه‌ها در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه کاشان(جدید)

۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ | ۲۱:۲۲ کد : ۴۵۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۴۹

 

 

از سوی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه کاشان برنامه‌های ویژه هفته خوابگاه‌های دانشجویی در این دانشگاه اعلام شد.

دکتر قنبرعلی شیخ‌زاده گفت: برنامه‌های هفته خوابگاه‌ها از روز جمعه 20 اردیبهشت تا پنج شنبه 26 اردیبهشت ماه جاری در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

به گفته وی این برنامه‌ها در چهار بخش مدیریت دانشجویی، مدیریت فرهنگی، مرکز مشاوره دانشجویی و مدیریت تربیت بدنی برگزار می‌شود.

برنامه‌های مدیریت دانشجویی شامل انتخاب اتاق برتر، برگزاری مراسم شبی مهمان گل‌ها، توزیع بسته‌های بهداشتی، حضور کارشناس بهداشت در خوابگاه، حضور پزشک زنان در خوابگاه خواهران، تقدیر از زحمت‌کشان خوابگاه، توزیع پیام‌های بهداشتی و تغذیه، آغاز مراحل بهره‌برداری از سایت جدید کامپیوتر، بوفه و کلوپ ورزشی می‌باشد.

دکتر شیخ‌زاده شرکت در نماز جمعه، برگزاری جشن فرهنگ، برگزاری مسابقات فرهنگی، اهدای بلیط سینما با تخفیف ویژه، برگزاری تور کاشان گشت، نمایشگاه خاطره‌نویسی، عکس، کاریکاتور، برگزاری اردوهای یکروزه، برگزاری برنامه شبی میزبان استاد را از برنامه‌های مدیریت فرهنگی در هفته خوابگاه‌ها ذکر کرد.

وی برنامه‌های دفتر مشاوره در این هفته را شامل برگزاری کارگاه آموزشی در خوابگاه، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی و اهداء جوایز، تهیه و توزیع بسته‌های آموزشی در اتاق‌ها، برگزاری نمایشگاه کتاب در خوابگاه، نظرسنجی از دانشجویان در مورد راهکارهای مشارکت دانشجویان در اداره خوابگاه دانست.

معاونت دانشجویی و فرهنگی همچنین مسابقه قوی‌ترین مردان، ورزش صبحگاهی در خوابگاه خواهران و برادران، برگزاری فینال مسابقات کل کوچک در خوابگاه برادران، مسابقات طناب‌کشی، کوهگشت، اجرای نمایشی اسکیت در خوابگاه، اختصاص امکانات دوچرخه‌سواری به خوابگاه خواهران، برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری و تهیه و توزیع بروشورهای پزشکی ورزشی را برنامه‌های مدیریت تربیت بدنی در این هفته برشمرد.

شایان ذکر است ایام این هفته از 20 تا 26 اردیبهشت به نام‌های خوابگاه‌سازی ارزش اسلامی،‌خوابگاه و فرهنگ، خوابگاه و مشارکت‌های مردمی، خوابگاه و شهر، خوابگاه و مدیریت بهتر، خوابگاه، ورزش و نشاط، خوابگاه، مشاوره، بهداشت فردی و روانی، فرهنگ زندگی جمعی و کارآفرینی نام‌گذاری شده است.

 


نظر شما :