وزیر علوم: دانشگاه کاشان از دانشگاه های موفق، مطرح و خوب کشور است

۲۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۵۶ کد : ۴۵۵۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۱۸
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: 50 بنیاد خیرین آموزش عالی در دانشگاه های سراسر کشور تشکیل شده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه کاشان از دانشگاه های پیشرو در جذب خیرین و  دانشگاه موفق، مطرح و خوب کشور در مباحت علمی و آموزشی است.

دکتر محمد فرهادی در جمع خیرین دانشگاه کاشان، تلاش ها و حمایت های خیرین این دانشگاه را قابل تقدیر دانست و اظهار کرد:  مردمی کردن دانشگاه ها از اهداف وزارت علوم است و در همین راستا بنیاد ملی علم وفناوری خیرین در وزارت برای حمایت بیشتر از خیرین و مردم ایجاد شده است.

وی به تشکیل 50 بنیاد خیرین آموزش عالی در دانشگاه های سراسر کشور اشاره کرد و  افزود:  بنیادهای حامی خیرین با هدف بهره‌گیری از توانمندی‌های مادی و معنوی خیرین و تشویق و ترغیب نیکوکاران در تقویت و گسترش زیرساخت‌های دانشگاه تشکیل شده است.

وزیر علوم، تحقیات و فناوری تاکید کرد: تشکیل بنیاد حامیان علم و فناوری سبب ارتباط دانشگاه‌ها با صنعت، تجارت و فضای کسب و کار می‌شود‌.

وی  کیفی کردن آموزش در دانشگاهها را مورد تاکید قرار داد و افزود: دانشگاه کاشان از دانشگاه های پیشرو در جذب خیرین و  دانشگاه موفق، مطرح و خوب کشور در مباحت علمی و آموزشی است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار امیدواری کرد: تا این دانشگاه بتواند رسالت ماموریت گرایی را با توجه به زیر ساخت هایی که در این دانشگاه فراهم است به خوبی دنبال نماید.

رییس دانشگاه کاشان نیز در این نشست با قدردانی از عنایت ویژه وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری به دانشگاه کاشان و سفر به این دانشگاه اظهار امیدواری کرد: همانگونه که سفر قبلی دکتر فرهادی  برکات زیادی را برای دانشگاه داشت این سفر نیز منشاء خیر و برکت باشد.

دکتر عباس زراعت از افتخارات دانشگاه کاشان را حضور خیرین در دانشگاه دانست و افزود: کاشان شهر خیرین و شهر دارالواقفین است که بیشتر مدارس و بیمارستان ها به اسم خیرین است که جای سپاس دارد.

وی به افتتاح پروژه های امروز با حضور وزیر علوم در دانشگاه اشاره کرد: سه پروژه افتتاح خوابگاه متاهلین مسچی  و آزمایشگاه مرکزی به همت  خیرین پروفسور ارشدی و آقای امامی ساخته شده و مجموعه کارگاه ها نیز که کلنگ آن به زمین زده شد به همت خیر مهندس گلابی ساخته خواهد شد.

در پایان این نشست نشان مهرورزان دانشگاه کاشان به دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اهداء شد.

 

نظر شما :