بازدید جمعی از کارکنان دانشگاه کاشان از نمایشگاه صنعت ساختمان و غرفه آجر نسوز نما آذرخش

۲۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۲۵ کد : ۴۵۵۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۱۴۸
رییس دانشگاه، اعضای هیات رئیسه و جمعی از اساتید و کارمندان دانشگاه کاشان در مراسم افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران حضور یافتند و از غرفه گروه بین المللی کارخانجات فرآورده های نسوز آذرخش و دیگر غرفه های این نمایشگاه بازدید کردند

رییس دانشگاه، اعضای هیات رئیسه و جمعی از اساتید و کارمندان دانشگاه کاشان در مراسم افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران حضور یافتند و از غرفه گروه بین المللی کارخانجات فرآورده های نسوز آذرخش و دیگر غرفه های این نمایشگاه بازدید کردند.

 

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه  با حضور محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت از عظیم ترین تمثال ساخته شده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد.

 

 این تمثال با کنار هم قرار گرفتن بیش از هفت هزار و دویست قالب آجر پُرسلانی ماندگار بر اساس یکی از مشهورترین و معروف ترین عکس­های ثبت شده از امام خمینی (ره)،در هلدینگ بین الملل آذرخش خلق شده است.

 

محسن سیفی ریاست هلدینگ بین المللی آذرخش با اشاره به اینکه برای اولین بار است که اثری با این مختصات ساخته می شودافزود:  طراحی و ساخت این اثر بیش از چهار ماه زمان برده و به صورت گروهی با حضور هنرمندان و طراحان مختلف ساخته شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: این اثر هنری و مدرن، با رعایت اصول زیبایی شناسانه ساخته و تلاش شده تا طی آن بازآفرینی هنری جذابی از چهره بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد.

 

وی با تاکید بر جنبه های زیبایی شناسانه حاکم بر این اثر گفت: مصالح به کار رفته در این اثر ماندگاری چند صد ساله دارند و به واسطه نقش پُر رنگ امام خمینی (ره) در شکل گیری تمدن نوین ایرانی ـ اسلامی، این اثر با متریال اصیل آجر ساخته شده است.

 

گـروه بین المـللی کارخانجات فرآورده های نسوز آذرخـش قـم بزرگترین تولیـد کننده ی انواع فرآورده های نسـوز نماهای ماندگار ساختمان با کیفیت عالی و قابل رقابت با مشابه خارجی در سطح خـاورمیـانه می باشد و تنها تولید کننده ی انواع آجـر نسـوز صفحه ای تزئینی در ابعاد بزرگ در کشور می باشد و افتخارات متعددی در سطح بین الملل برای کشور به ارمغان آورده است.





نظر شما :