افتتاح و شروع عملیات اجرایی چهار طرح عمرانی با حضور وزیر علوم در دانشگاه کاشان

۲۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۵۲ کد : ۴۵۴۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۶۴
با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دو طرح عمرانی - آموزشی در دانشگاه کاشان افتتاح و به بهره برداری و عملیات اجرایی دو طرح نیز شروع شد

با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دو طرح عمرانی - آموزشی در دانشگاه کاشان افتتاح و به بهره برداری و عملیات اجرایی دو طرح نیز شروع شد.

 

مدیر طرح های عمرانی دانشگاه کاشان افتتاح و بهره برداری از آزمایشگاه مرکزی پروفسور ارشدی  را از جمله طرح ها ذکر کرد و گفت: این طرح با زیربنای دو هزار و 600 متر مربع در سه طبقه  با  اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال با مشارکت خیرین  پروفسور ارشدی و آقای امامی و اعتبارات دانشگاه ساخته شده و آزمایشگاه های این مجموعه نیز به طور کامل تجهیز شده است.

 

مهندس حسین توفیقی افتتاح خوابگاه مسچی را از دیگر طرح های مورد بهره برداری عنوان کرد و افزود: این خوابگاه نیز با زیربنای یک هزار و 100متر مربع به صورت 19 واحد سوئیتی در یک طبقه ساخته شده است.

 

وی دارابودن حیات مرکزی به مساحت 700 متر مربع، نمازخانه، آشپزخانه، حمام، سیستم سرمایشی و گرمایشی و اتاق سرپرستی را از امکانات این خوابگاه ذکر کرد و اظهار داشت: برای ساخت این خوابگاه حدود هشت میلیارد و 800 میلیون ریال از محل کمکهای خیر ارجمند خانم مسچی و اعتبارات دانشگاه هزینه شده است.

 

مدیر طرح های عمرانی دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: با حضور وزیر علوم همچنین کلنگ احداث پژوهشکده فرش و معماری با زیربنای شش هزار مترمربع به زمین زده شد.

 

 مهندس توفیقی کلنگ زنی مجموعه کارگاه های مهندسی و معماری با زیربنای چهار هزار متر مربع  را از دیگر طرح های در دست اجرا بیان کرد و افزود: فاز یک این مجموعه نیز با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال  با مشارکت خیر مهندس مجید گلابی ساخته خواهد شد.

               

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

نظر شما :