پیام قدردانی رییس دانشگاه از خدمات تیمسار منصوری

۲۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۵۲ کد : ۴۵۴۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۶۲
رییس دانشگاه کاشان در پیامی از خدمات ارزشمند تیمسار منصوری نماینده قبلی مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد

رییس دانشگاه کاشان در پیامی از خدمات ارزشمند تیمسار منصوری نماینده قبلی مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

دکتر عباس زراعت در این نامه خطاب به تیمسار منصوری افزوده است: بدینوسیله خدمات ارزشمند، ماندگار و اثربخش حضرتعالی در دوره چهارساله نمایندگی مردم شریف کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی را ارج می نهیم.

وی اظهار کرده است: بی شک این موهبت الهی بود که برای شما به عنوان فرزندی بروند از این خطه کهن میسر شد و به طور حتم این زحمات و پی گیری ها در پیشگاه ربوبی قرین اجری جاودانه خواهد بود.

رییس دانشگاه کاشان خاطر نشان کرده است: به نوبه خود و به نمایندگی از جامعه دانشگاهیان این مرکز علمی، از همه مساعی و تلاش های مؤثری که در این مدت به عهده داشتید تقدیر و تمجید می نماییم و از درگاه خداوند بزرگ و بلندمرتبه سلامت و سعادتمندی همواره شما را در ادامه راه زندگی مسئلت داریم.

 دکتر زراعت در پایان تصریح کرده است: بی تردید نقش تأثیرگذار جنابعالی در موضوع برجام و تلاش های شبانه روزی شما در این موضوع بر هیچ کس پوشیده نیست و بقینا این حضور چونان چراغی روشن در زندگی آن عزیز نورانی خواهد ماند و تجربیات گران قدر جنابعالی به عنوان ذخیره ای مغتنم پشتوانه مجموعه مدیریتی این دیار خواهد بود.  

نظر شما :