کارگران نمونه شاغل دانشگاه کاشان تجلیل شدند

۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ | ۱۸:۱۸ کد : ۴۵۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۴۸

 

به مناسبت روز کار و کارگر از 11 کارگر نمونه شاغل دانشگاه کاشان طی آیینی در تالار آزادی این دانشگاه تجلیل شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این آیین، کارگران را از نجیب‌ترین و زحمت‌کش‌ترین اقشار جامعه ذکر کرد و گفت: ارج‌گذاشتن و قدردانی از قشر کارگر در جامعه موجب رونق تولید، افزایش بهره‌وری و توسعه اقتصاد و علم می‌شود.

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، رمز رسیدن به هدف را کار و تلاش دانست و افزود: زحمات این افراد تلاشگر در جهت کسب روزی حلال، در نزد خالق یکتا ماندگار است و فراموش نمی‌شود و این کارگران محور سازندگی و رشد و تعالی دانشگاه هستند.

معاون اداری و مالی دانشگاه کاشان هم در این آیین از تلاش‌های کارگران این دانشگاه قدردانی کرد و گفت: توجه به نیازهای رفاهی کارگران و ایجاد تعامل میان آنها علاوه بر افزایش بهره‌وری، ثبات و طول عمر بیشتر سرمایه و تولید را به همراه دارد.

دکتر سعید گلابی، تعهد و تخصص را دو عنصر مهم جهت افزایش بهره‌وری کارگران دانست و افزود: کارگران باید تلاش کنند تاتخصص خود را با گذراندن دوره‌های آموزشی و کسب تجارب از پیشکسوتان ارتقاء دهند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان هم در این آیین، درآمد کارگران را از حلال‌ترین درآمدها دانست و گفت: ارج نهادن به این قشر زحمت‌کش که خدمت به جامعه می‌کنند بیشتر از این لازم است.

حجت‌الاسلام عباس خادمیان با اشاره به اینکه دارایی انسان تنها به ظاهر نیست افزود: اندیشه، باور و اعتقادات درونی و مذهبی و سعی و تلاش انسان سعادت و دارایی او را رقم می‌زند و در نزد خداوند محبوب می‌کند.

در این آیین مصطفی پورغلامی، حسن عسگری، سیف‌ا... ستاری، اکرم زارع غیاث‌آبادی، سعید سعیدی از شرکت نیکان فخر و حسین صندوقی، مجید فرهادی، محمدرضا پرآور، سیدحسین بنی‌هاشمی، روح‌ا... حیدری ارمکی و روح‌ا... لاجوردی فینی به عنوان کارگران نمونه دانشگاه معرفی و از آنها تجلیل شد.

 


نظر شما :