برگزاری نخستین جلسه قرائت قرآن کارکنان دانشگاه کاشان

۱۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۵۰ کد : ۴۵۳۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۱۱
در آستانه ماه مبارک رمضان جمعی از کارکنان دانشگاه کاشان نخستین جلسه قرائت قرآن خود را در منزل حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالله موحدی محب عضو هیات علمی گروه معارف اسلامی این دانشگاه برگزار کردند

در آستانه ماه مبارک رمضان جمعی از کارکنان دانشگاه کاشان نخستین جلسه قرائت قرآن خود را در منزل حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالله موحدی محب عضو هیات علمی گروه معارف اسلامی این دانشگاه برگزار کردند.

در این نشست بعد از تلاوت قرآن کریم توسط حضار، حجت الاسلام موحدی ضمن تشکر از همکاران دانشگاهی به تفسیر آیاتی ازقرآن پرداخت و شرکت‌کنندگان از قرائت و تفسیر قرآن بهره‌مند شدند.

گفتنی است هر سال به مناسبت ماه مبارک رمضان جلسات قرائت قرآن کارکنان دانشگاه در منزل همکاران برگزار می شود . این جلسات شامل تلاوت قرآن و سخنرانی در زمینه های قرآنی و اجتماعی می باشد که سخنران چند شب از این جلسات معمولا حجت الاسلام  موحدی بوده اند که امسال  به دلیل کسالت و بیماری ایشان نخستین جلسه در منزل این استاد گرانقدر در قم برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالله موحدی محب (موحدی کاشانی) در سال 1330 در شهرستان آران و بیدگل متولد و این استاد گرانقدر از سال 1371 تاکنون عضو هیات علمی گروه معارف دانشگاه کاشان می باشند. از ایشان تاکنون حدود 20 مقاله و حدود 10 کتاب به چاپ رسیده است.

 عناوین کتابهای ایشان: آموزه هایی از قرآن و حدیث ۲-تجلی قرآن در مقامات حریری ۳-تحقیق و ترجمه کلمات طریفه فیض ۴-ترجمه بلاغة الامام علی علیه السلام ۵-تفسیر موضوعی قرآن ۶-ذریعة الستغناء فی تحقیق مسألة الغناء ۸-ملا حبیب الله شریف فقیه فرزانه از جمله آثار حجت الاسلام موحدی محب است.

 

( ۱ )

نظر شما :