افزایش کسب سهمیه المپیادورزشی دانشجویان دانشگاه کاشان جهت حضور در سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشگاههای سراسر کشور

۱۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۵۷ کد : ۴۵۳۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۹۷
المپیاد ورزشی

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان از افزایش کسب سهمیه سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاههای کشور در سال 95 توسط دانشجویان ورزشکار دانشگاه کاشان خبر داد.

 محمد رمضانی علوی اظهار داشت: برنامه ریزی و هماهنگی جهت انجام تمرینات رشته های مختلف ورزشی از ابتدای سال 94 با فراخوان دانشجویان جهت حضور در تمرینات تیم های ورزشی دانشگاه  آغاز شد و تعداد 500 نفر از دانشجویان در تمرینات انتخابی تیم های مختلف ورزشی حضور یافتند.

وی افزود: مطابق آئین نامه های فنی ارسالی از دبیرخانه دانشگاههای منطقه 7 کشور، 16 تیم برای حضور در مسابقات مقدماتی المپیاد سیزدهم آماده ودر هر رشته ورزشکاران به طور متوسط 100 جلسه تحت نظر مربیان مجرب رشته های مختلف ورزشی به تمرینات تخصصی پرداختند.

وی عنوان کرد: در مسابقات دانشگاههای منطقه 7 کشور، دانشگاه کاشان در 6 رشته ورزشی بخش دختران و 9 رشته ورزشی در بخش پسران حضور داشت که در پایان دانشجویان دختر در 3 رشته ی ورزشی و دانشجویان پسر در 6 رشته ورزشی موفق به کسب سهمیه المپیاد گردیدند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه این امر حاکی از رشد 3 برابری حضور در مسابقات منطقه ای و رشد 5 برابری کسب سهمیه در بخش دانشجویان دختر و رشد 2 برابری حضور در مسابقات منطقه ای وکسب سهمیه المپیاد در بخش دانشجویان پسر می باشد افزود: از مهمترین اتفاقات این دوره از مسابقات، کسب دو مدال طلا در دو و میدانی دختران برای اولین بار وکسب دو عنوان قهرمانی در رشته های والیبال و کشتی و نایب قهرمانی در رشته تنیس روی میز پسران بود.

وی خاطر نشان کرد: در ورزشهای انفرادی و تیمی نفرات و تیم های اول و دوم مجوز حضور در سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور را بدست می آورند.

مدیر تربیت بدنی ابرازامیدواری کرد: همانگونه که در حضور دانشگاههای بزرگی نظیر: اصفهان، صنعتی اصفهان، یزد، شهرکرد و ...، توانستیم به افتخارات مطلوبی نایل شویم، با تلاش ورزشکاران و برنامه ریزی های صورت گرفته، بتوانیم ضمن کسب افتخار در المپیاد سیزدهم، به اهداف ترسیم شده در سند چشم انداز دانشگاه در حوزه ورزش نیز دست یابیم.


لازم به ذکر است، این مسابقات در تیرماه و مرداد ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد با حضور کلیه دانشگاههای مناطق 9 گانه کشور که در مسابقات منطقه ای موفق به کسب سهمیه المپیاد گردیده اند، برگزار می گردد.

 

 

جدول تیمهای ورزشی اعزامی دانشجویان دختر دانشگاه کاشان به مسابقات منطقه 7 کشور سال 95-94

رشته ورزشی

مقام های کسب شده در سال 93

تعداد سهمیه المپیاد سال 93

مقام های کسب شده در سال 95

تعداد سهمیه المپیاد سال 95

اول

دوم

سوم

اول

دوم

سوم

بدمینتون

-

-

-

-

-

-

-

-

تکواندو

-

-

-

-

2

-

-

2 نفر

تنیس روی میز

-

-

-

-

-

-

1

-

دو و میدانی

-

-

-


نظر شما :