دانشجوی دانشگاه‌های کاشان در دو همگانی به رقابت پرداختند

۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۷ | ۲۱:۲۲ کد : ۴۵۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۰۱

             

به مناسبت روز ملی خلیج فارس و همزمان با افتتاحیه جشنواره ورزش‌های همگانی دانشگاه‌ها 110 دانشجو از مراکز آموزش عالی کاشان در مسابقه دو همگانی به رقابت پرداختند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان گفت: در این مسابقه دانشجویان دانشگاه‌های کاشان،‌آزاد اسلامی، علوم پزشکی، آموزشکده فنی شهید رجایی مسافت سه‌هزار و 600 متر از پل دفاع مقدس تا دانشگاه کاشان را طی کردند.

سعید حلاج‌باشی، هدف از برگزاری این مسابقه را گرامیداشت روز ملی خلیج فارس و تشویق و ترغیب جوانان به امر ورزش و ایجاد روحیة نشاط و شادابی در بین آنها ذکر کرد.

رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم ضمن گرامیداشت روز ملی خلیج فارس گفت: خلیج فارس نماد هویت ملی ایرانیان است.

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد با اشاره به سال‌های دفاع جوانان این مرز و بوم از ارزش‌های این کشور افزود ملت ما به ویژه قشر جوان همچنان در دفاع از هویت ملی و بومی خود ثابت قدم است و به آن به عنوان یک ضرورت می‌نگرد.

ایشان یادآور شد برای تحقق این امر باید با سرمایه‌‌گذاری بیشتر در زمینه فرهنگ‌سازی ورزش در بین نسل جوان و تربیت نیروی انسانی سالم و با نشاط زمینه لازم را فراهم ساخت.

ایشان ابراز امیدواری کرد تا در سال‌های آینده نیز شاهد حضور گسترده‌تر دانشجویان در فعالیت‌های ورزشی باشیم.

در این دوره از مسابقات سید حمدا... رئیسی از دانشگاه آزاد اسلامی، مهدی قربانی و میثم ناصری از آموزشکده فنی شهید رجایی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

              

 

دراین آیین که رئیس دانشگاه کاشان، مشاور رئیس، معاونت فرهنگی و دانشجویی، مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی، مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان و مدیر تربیت بدنی آموزشکده فنی شهید رجایی حضور داشتند از 10 نفر اول این مسابقات تجلیل شد.

 


نظر شما :