انعقاد تفاهم نامه همکاری فرمانداری کاشان، دانشگاه کاشان و شهرداری کاشان با سازمان بهره وری انرژی ایران

۰۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۵۳ کد : ۴۵۱۲ اخبار دانشگاه تفاهم نامه
تعداد بازدید:۹۷۱
تفاهم نامه


رییس دانشگاه کاشان  از امضاء تفاهم نامه همکاری فی مابین فرمانداری کاشان، دانشگاه کاشان و شهرداری کاشان با سازمان بهره وری انرژی ایران خبر داد.

دکتر عباس زراعت  همکاری در زمینه اجرای شبکه هوشمند و اجرای پایلوت شهرک هوشمند در دانشگاه کاشان و زمینه سازی در جهت تبدیل کاشان به شهر هوشمند را از مفاد این تفاهم نامه بیان کرد و افزود: از آنجایی که دانشگاه کاشان دارای زیر ساخت های مناسبی جهت اجرای میکرو گرید هوشمند با داشتن نیروگاه  در مدار یک مگاواتی CCHP و واحد فعال تولید برق خورشیدی 15 کیلو واتی می باشد، لذا با طراحی سیستم کنترل و اجرای آن هم زمان با نصب تجهیزات اندازه گیری می توان میکرو گرید هوشمند دانشگاه را به سرعت اجرایی نمود.

وی اظهار داشت: گام بعدی این همکاری توسعه میرو گرید هوشمند به شهرک صنعتی راوند و در نهایت توسعه آن به شهر کاشان در نظر گرفته شده است و طرفهای این توافق تلاش می نمایند در راستای این هدف، همکاری و هماهنگی های لازم را به عمل آورند.

این تفاهم نامه شامل 9 ماده و در چهار نسخه تهیه و به امضاء سید حسین سجادی مدیر عامل سازمان بهره وری انرژی ایران، دکتر عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشان، حمیدرضا مؤمنیان فرماندار کاشان و سید محمد ناظم رضوی شهرداری کاشان طرفهای تفاهم نامه رسید.  

در این نشست معاون سازمان بهره وری انرژی ایران و فرمانداری کاشان طی سخنانی ضمن توجه به پتانسیل های دانشگاه کاشان آمادگی خود را جهت تسریع تحقق اجرای شبکه هوشمند و اجرای پایلوت شهرک هوشمند در دانشگاه کاشان و زمینه سازی در جهت تبدیل کاشان به شهر هوشمند اعلام نمودند.

نظر شما :