برگزاری نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه های منطقه 6 در دانشگاه کاشان

۰۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۵۲ کد : ۴۵۱۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۷۴
نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه های و پارک های علم و فناوری منطقه 6 به میزبانی دانشگاه کاشان برگزار شد.

 نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه های و پارک های علم و فناوری منطقه 6 به میزبانی دانشگاه کاشان برگزار شد.

 

رییس دانشگاه کاشان در این نشست با اشاره به اینکه روابط عمومی پلی بین سازمان و مردم است گفت: مدیران و کارشناسان روابط عمومی باید سعی کنند تا با ارتباط دوسویه تلاش ها و فعالیت های سازمان مربوطه را به درستی برای مردم بازگو کنند.

 

دکتر عباس زراعت نقش روابط عمومی ها را در انتقال درست اطلاعات سازمان به مخاطبان حایز اهمیت دانست و اظهار داشت: روابط عمومی وظیفه دارد تا اخبار ناصحیح و اتهاماتی که از بیرون بر سازمان وارد است پاسخ دهد.

 

وی روابط عمومی بحران را در سازمان لازم دانست و افزود: اگر سازمانی روابط قوی داشته باشد هیچ موقع با بحران روبرو نمی شود.

 

رییس دانشگاه کاشان استفاده از تکنولوژی جدید و به روز را وظیفه روابط عمومی موفق بیان کرد و گفت: روابط عمومی ها می توانند در شرایط کنونی که استکبار سعی دارد با راه اندازی شبکه های دروغین، اسلام را مخدوش کنند با استفاده از فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی ، چهره واقعی از اسلام را به جهانیان معرفی کنند.

 

دکتر زراعت روابط عمومی را جدای از تبلیغات دانست و گفت: روابط عمومی ها نباید جنبه تبلیغاتی و یک سو نگری داشته باشند و باید تلاش کنند تا با ارتباطی هدفمند و مؤثر، ضمن برآوردن نیازهای سازمان خود در جهت شکل دهی صحیح به ارتباط مشتریان و سازمان اقدام کند و از این طریق ارتباط مخاطبان با سازمان را تسهیل کند.

 

وی رفتار انسانی، التزام به قانون، خدمت به مردم،حرفه گرایی، صداقت، شفافیت، رازداری، مشارکت گرایی، و رقابت سالم را از جمله موارد منشور اخلاقی روابط عمومی بیان کرد و افزود: روابط عمومی ها باید برای موفقیت سازمان این اصول اخلاقی را سرلوحه امور خود بدانند و احساس‌ مسئولیت‌ نسبت‌ به‌ جامعه‌ و منافع‌ همگان‌ داشته‌ باشد.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه کاشان نیز هدف از برگزاری این نشست را،  تبادل تجربیات مدیران و کارشناسان در راستای ارتقاء روابط عمومی های دانشگاه های منطقه 6  بیان کرد و گفت: در این نشست دو روزه کارگاه های آموزشی روابط عمومی و تبلیغات توسط کارشناسان مربوطه ارائه می شود.

 

در این نشست مدیران و کارشناسان دانشگاه های یزد، صنعتی اصفهان، دانشگاه اصفهان، هنر اصفهان، شهرکرد، میبد، اردکان، گلپایگان، خوانسار، شهررضا، چهارمحال و بختیاری، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و پارک علم و فناوری یزد حضور داشتند. 

نظر شما :