گرامیداشت روز جانباز و تجلیل از کارمندان جانباز دانشگاه کاشان

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۳ کد : ۴۵۰۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۲۷
گرامیداشت روز جانباز و تجلیل از کارمندان جانباز دانشگاه کاشان

به مناسبت  روز جانباز طی مراسمی از کارمندان جانباز دانشگاه کاشان تجلیل شد.

 

رییس دانشگاه کاشان در این مراسم با گرامیداشت روز جانباز، جانبازان را از افتخارات و سرمایه های  کشور دانست و گفت: پیشرفت های امروز کشورمان در سایه دفاع ها و مجاهدت های شهدا و جانبازان حاصل شده و ملت ما با تمام وجود مرهون تلاش های این ایثارگران است و مایه افتخار و سرافرازی است که در این دانشگاه تعداد زیادی جانبازان وایثارگران مشغول به فعالیت هستند.

 

دکتر عباس زراعت الگو پذیری از روش و منش  اسوه صبر و استقامت  حضرت اباالفضل (ع) را به کارکنان دانشگاه تاکید کرد و افزود: جبهه ایثارگری و استقامت و جانبازی هیچ وقت تعطیل نمی شود.

 

وی ولایت پذیری واقعی را از جمله الگوهای جانبازان بیان کرد و اظهار داشت: کارکنان باید فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را گوش فرا دهند و  به آن عمل کنند تا رستگار شوند.

 

وی  اخلاق حرفه ای و رفتار سازمانی را از دیگر الگوهای لازم در مجموعه سازمانی دانست و افزود: همه به عنوان سرباز نظام باید منافع سازمان را بر منافع شخصی خود ترجیح دهیم.

 

رییس دانشگاه کاشان  پرهیز از خط بازی و جناح بازی های سیاسی را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید خود را عضوی از دانشگاه دانسته و با غیرت و بدون جناح بازی های سیاسی از دانشگاه دفاع کنیم .

 

دکتر زراعت  خاطر نشان کرد: دردانشگاه باید همه وقت خود را صرف دانشگاه کنیم و اگر کسی در داخل دانشگاه در زمان وقت اداری  به اموری خارج از دانشگاه و مسایل شخصی خود بپردازد نادرست و حقوقش حرام است.

 

رییس دانشگاه کاشان برخورد مناسب و با روی گشاده با  ارباب رجوع را به کارکنان جانباز دانشگاه تاکید کرد و افزود: باید نسبت به انقلاب و رهبری و دانشگاه غیرت داشته باشیم و برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی پشت سر رهبر معظم انقلاب تا آنجایی که توان داریم تلاش نماییم و فرهنگ جهادی و جانبازی را به مانند دوران جبهه در دانشگاه بکار گیریم.

 

حجت الاسلام اقبالی نیز در این مراسم جانبازان را میراث ماندگارمقاومت و جبهه و جهاد و شمع راه آیندگان دانست و گفت: امروز نظام اسلامی ایران به این روحیه جانبازی، ایثار گری و از خود گذشتگی نیاز دارد و باید به نسل امروز منتقل شود.

 

وی اظهار داشت: اگر امروز ما در هر مقام و مسئولیت و جایگاهی ایستاده ایم و از نعمت امنیت و آرامش برخورداریم ، به طور قطع حاصل خون شهداء گرانقدر و نثار عضوی از سوی جانبازان عزیز این مرز و بوم است که قدردانی از این امر و اکرام این عزیزان و خانواده های گرامیشان حقی است که بر گردن همه ما است.

 

ذکر خاطره جانبازان در دوران دفاع مقدس و تجلیل از جانبازان کارمند از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

نظر شما :