کنفرانس فیزیک ایران در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود

۰۸ اردیبهشت ۱۳۸۷ | ۱۸:۳۴ کد : ۴۴۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۲۰

مدیر گروه فیزیک دانشگاه کاشان از برگزاری کنفرانس فیزیک ایران و سیزدهمین همایش دانشجویی فیزیک در شهریورماه سال جاری در این دانشگاه خبر داد.

دکتر «رضا رمضانی» با اشاره به اهمیت و ویژگی‌های خاص این کنفرانس افزود: با توجه به توانمندی‌ها و موفقیت‌های دانشگاه کاشان در زمینه فیزیک به ویژه در پذیرش دانش آموختگان این رشته در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، این دانشگاه از چهارم شهریورماه سال جاری به مدت چهار روز میزبان فیزیکدانان کشور خواهد بود.

وی، تبادل نظر و آگاهی صاحبنظران از فعالیت‌های پژوهشی در حال انجام در سطح کشور، ارتقاء سطح علمی دانشجویان، معرفی توانمندی‌های دانشگاه کاشان در زمینه فیزیک و ایجاد همکاری‌های علمی پژوهشی با متخصصان فیزیک کشور را از اهداف اصلی برگزاری این کنفرانس برشمرد.

دبیر کمیته اجرایی کنفرانس فیزیک افزود: اولویت شرکت در این کنفرانس با اعضای انجمن فیزیک و ارائه دهندگان مقاله است اما در صورت فراهم بودن امکانات و به تشخیص کمیته اجرایی سایر متقاضیان نیز پذیرفته خواهند شد.

دکتر رمضانی از کلیه متقاضیان شرکت در این کنفرانس از جمله مقاله‌دهندگان تقاضا کرد تا برگه درخواست حضور خود در این کنفرانس را به نشانی: کاشان بلوار قطب راوندی، دانشگاه کاشان، دانشکده علوم، گروه فیزیک، دبیرخانه کنفرانس فیزیک 1387 و یا به شماره تلفکس 5516883-0361، پست الکترونیکی: physconf87@kashanu.ac.irو وب‌گاه کنفرانس www.kashanu.ac.ir ارائه دهند.

ایشان یادآور شدند: آخرین مهلت دریافت مقاله در مرحله اول 31 اردیبهشت ماه و آخرین مهلت دریافت مقاله در مرحلة نهایی 15 خردادماه سال جاری خواهد بود.

 


نظر شما :