انعقاد تفاهم نامه همکاری دوجانبه دانشگاه کاشان و اداره آموزش و پرورش کاشان

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۲ کد : ۴۴۸۹ اخبار دانشگاه تفاهم نامه
تعداد بازدید:۱۷۳۸
انعقاد تفاهم نامه همکاری دوجانبه دانشگاه کاشان و اداره آموزش و پرورش کاشان

 

 

 

تفاهم نامه همکاری دوجانبه دانشگاه کاشان و اداره آموزش و پرورش کاشان با حضور  رؤسا و معاونین این دو نهاد در دانشگاه کاشان به امضاء رسید.

 

 

 

رییس دانشگاه کاشان همکاری های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی را از موارد این تفاهم نامه بیان کرد و گفت: با امضاء این تفاهم نامه برگزاری دوره های آموزشی و فرهنگی مشترک برای کارکنان و اساتید دانشگاه، آموزگاران و کارکنان آموزش و پرورش با تاکید بر اولویت های آموزشی طرفین و تسهیل فرایند استفاده از فضاهای آموزشی و آزمایشگاهی و کتابخانه ای دانشگاه حسب درخواست آموزش و پرورش با انعقاد قراردادهای جداگانه انجام می گیرد.

 

 

 

دکتر عباس زراعت برگزاری همایش های علمی مشترک به خصوص در زمینه های موردنیاز، تعریف پروژه های تحقیقاتی مشترک، زمینه سازی حضور تیم های نخبه دانش آموزی در مسابقات علمی دانشجویی، ارتباط هدفمند و مستمر مرکز رشد دانشگاه کاشان و پژوهشسرای آموزش و پرورش، امکان سنجی انجام فرصت مطالعاتی دبیران آموزش و پرورش در دانشگاه کاشان را از موارد همکاری های پژوهشی این تفاهم نامه بیان کرد و گفت: با امضاء این تفاهم نامه راه اندازی مجلات مشترک علمی و نیز امکان چاپ مقالات دبیران آموزش و پرورش در مجلات تخصصی دانشگاه با رعایت قواعد و شرایط چاپ مقاله در این مجلات انجام می گیرد.

 

 

 

وی تسهیل در فرایند انجام پروژه ها و نیز کار عملی دانشجویان در سطح مدارس شهر، امکان سازی ارائه نظرات دانش آموزان نخبه به مجموعه مدیریتی و اساتید دانشگاه، همکاری برای راه اندازی موزه علم و فناوری در کاشان، همکاری برای راه اندازی دبیرستان دانشگاه کاشان را از دیگر موارد همکاری های پژوهشی بیان کرد.

 

 

 

رییس دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: با امضاء این تفاهم نامه تعریف برنامه مدون بازدیدهای دانش آموزان و آموزگاران از دانشگاه کاشان، حضور و سخنرانی اساتید دانشگاه در مدارس، تعاملات هدفمند معاونت فرهنگی دانشگاه با معاونت پرورشی آموزش و پرورش، برگزاری کارگاه های مشترک فرهنگی با تاکید بر نیازهای منطقه ای و امکان سازی استفاده از فضاهای فرهنگی، رفاهی و ورزشی فراهم می شود.

 

 

 

دکتر زراعت افزود: در این نشست مقرر شد به منظور پیگیری مفاد این تفاهمنامه و سامان بخشی موضوعات همکاری دبیرخانه ای با عنوان دبیرخانه دائمی همکاری های دانشگاه و آموزش و پرورش در محل دانشگاه کاشان تشکیل گردد.

 

 

 

این تفاهم نامه  که به امضاء دکتر عباس زراعت رییس دانشگاه کاشان و محمود خدمتی مدیر آموزش و پرورش کاشان به امضاء رسید به مدت پنج سال اعتبار دارد.

 

 


نظر شما :