برگزیدگان مسابقات منطقه ای جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۰ کد : ۴۴۷۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۷۳
مسابقات مرحله منطقه ای سی و یکمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور با معرفی نفرات برتر با حضور قاری بین المللی قرآن کریم استاد محمد حسین سعیدیان در دانشگاه کاشان به کار خود پایان داد

مسابقات مرحله منطقه ای سی و یکمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور با معرفی نفرات برتر با حضور قاری بین المللی قرآن کریم استاد محمد حسین سعیدیان در دانشگاه کاشان به کار خود پایان داد.

دبیر اجرایی این دوره مسابقات گفت:در این دوره مسابقات  128 دانشجوی خواهر و برادر از 31 دانشگاه از مناطق 4و 6کشور شرکت کردند که  پس از دو روز رقابت 36 دانشجو( 18 دانشجوی خواهر و 18 دانشجوی برادر) به عنوان  برگزیده مسابقات انتخاب شدند.

وحید صدوقی اظهار کرد: در رشته حفظ 5جزء قرآن، فاطمه عزیزی از دانشگاه کاشان و مهدی صالحی از دانشگاه قم اول، وحید گنجعلی و فاطمه امینی از دانشگاه اصفهان و مجتبی رمضانی از دانشگاه شهرکرد و فریده زارع از دانشگاه یزد به ترتیب به عنوان نفرات دوم تا سوم این مسابقات معرفی شدند.

وی افزود: در رشته 10جز نیز احمد رضا زمان گیر از دانشگاه پویش قم و مریم عادل نیا از دانشگاه اصفهان رتبه های نخست و سعید یوسفی از دانشگاه قم و فاطمه خوشبخت از دانشگاه اصفهان به عنوان نفرات دوم و علی نقیان از دانشگاه شهرکرد و الهام خان جانی نیز نفرات سوم این رشته قرآنی را کسب کردند.

وی محمد ژرفی یگانه از دانشگاه قم، مرضیه غزالی از دانشگاه اصفهان، هادی حیدری از دانشگاه کاشان ، فهیمه جفرسته از دانشگاه اراک، محمد دهقانی از دانشگاه قرآن و حدیث قم و مریم السادات صائب از دانشگاه اصفهان نفرات نخست تا سوم در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم معرفی شدند.

وی خاطر نشان کرد: در این دوره مسابقات در رشته حفظ کل قرآن کریم احمد معتمدی از دانشگاه قم، سمیه مسعودی نیا از دانشگاه کاشان نفرات نخست، سجاد واعظی از دانشگاه ادیان و مذاهب قم و ملیحه طالبیان از دانشگاه کاشان نفرات دوم و روح الله ناظمی از  دانشگاه اصول دین قم و مریم جان نثاری از دانشگاه کاشان به عنوان نفرات سوم این دوره مسابقات  نائل شدند.

در رشته قرائت تحقیق نیز سجاد پروینی نژاد از دانشگاه پردیس فارابی قم و فاطمه سادات میرکریمی از دانشگاه یزد ، علی رضا مکاری از دانشگاه شهرکرد و طیبه صبوری از دانشگاه قم و محمد حسین فراهانی از دانشگاه پردیس فارابی قم و فاطمه سعادت فر از دانشگاه اصفهان نفرات نخست تا سوم را کسب کردند.

صدوقی گفت: احمدرضا حدادی از دانشگاه معارف قرآن و عترت اصفهان، هانیه کریمی خوشحال از دانشگاه قم  به عنوان نفرات نخست رشته ترتیل و محمد باقر حیدری از دانشگاه کاشان ،زهرا قربانی از دانشگاه اصفهان و حسین آقایی از دانشگاه قم و عادله شیخی از دانشگاه اراک نفرات دوم و سوم این رشته معرفی شدند.

مرحله منطقه ای سی و یکمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان از دوازدهم تا چهاردهم در دانشگاه کاشان ادامه داشت.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

( ۱ )

نظر شما :