معاون حقوقی رئیس جمهوری: باید از پتانسیل های دانشگاه در پیشبرد امور حقوقی استفاده کرد

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۷ کد : ۴۴۵۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۹۰
معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: از پتانسیل های دانشگاه باید در پیشبرد امور حقوقی استفاده شود..

 معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: از پتانسیل های دانشگاه باید در پیشبرد امور حقوقی استفاده شود.

 الهام امین زاده روز شنبه در دیدار با آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان  به پتانسیل ها و توانمندیهای بالقوه  در بین دانشگاهیان اشاره کرد و افزود: یکی از اهداف سفر به کاشان، امضای تفاهمنامه میان معاونت حقوقی ریاست جمهوری و دانشگاه کاشان و تبادل نظر با اساتید و دانشجویان است.

 

وی، بهبود و بررسی قوانین فضای کسب و کار را از اهداف سفرهای استانی و منطقه ای خود بیان کرد و گفت: در تلاش هستیم با نشست با صنعتگران و متخصصان و کارشناسان حقوقی، و با همکاری دولت و مجلس قوانین مزاحم اقتصاد مقاومتی را شناسایی و در مسیر توسعه اقصادی کشور گام برداریم.

 

معاون حقوقی رییس جمهور ازامام جمعه و جماعات که در حوزه حقوقی فعالیت دارند، خواست مردم را نسبت به مسائل حقوقی، حقوق دولت نسبت به مردم و حقوق مردم نسبت به دولت آشنا کنند.

 

امین زاده ناظر واقعی را خود مردم دانست و تاکید کرد: دور زدن قوانین برای کشور آسیب است و مردم باید احساس مسئولیت کنند و خود را ناظر واقعی بر قوانین بدانند.

 

رئیس دانشگاه کاشان نیز در این نشست هدف از سفر سرکار خانم الهام امین زاده را نشست با حقوقدانان و امضاء تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه کاشان و معاونت حقوقی رییس جمهور بیان کرد.

 

نظر شما :