دانشگاه کاشان میزبان مرحله منطقه ای سی و یکمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان

۲۹ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۹ کد : ۴۴۱۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۷۱
دبیر اجرایی مرحله منطقه ای سی و یکمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان گفت: این مسابقات طی روزهای دوازدهم و چهاردهم اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه کاشان برگزار خواهد شد

دبیر اجرایی مرحله منطقه ای سی و یکمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان گفت: این مسابقات طی روزهای دوازدهم و چهاردهم اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه کاشان برگزار خواهد شد.

وحید صدوقی افزود: طی هماهنگی های به عمل آمده با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اسفند ماه سال گذشته مقرر شد دانشگاه کاشان به عنوان میزبان دانشگاههای مناطق 4 و 6 کشور برای برگزاری مرحله منطقه ای سی و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان معرفی گردد.

وی اظهار داشت: این مرحله از مسابقات در رشته های تلاوت ترتیل، تحقیق و حفظ 5 جزء، 10جزء، 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم و با شرکت بیش از 120 دانشجو برگزار خواهد شد.

 وی خاطر نشان کرد: فیلم های تلاوت بیش از 200 شرکت کننده در رشته های ترتیل و تحقیق از 31 دانشگاه و موسسه آموزشی به دبیرخانه مسابقات رسیده است که پس از ارزیابی اولیه 40 نفراز این افراد جهت حضور در مرحله منطقه ای دعوت خواهند شد.

وی با بیان اینکه تیم داوری مسابقات منتخبی از داوران شهرستان کاشان و داوران بین المللی می باشند افزود: نتایج آزمون کتبی رشته های حفظ توسط اداره پشتیبانی از فعالیتهای دینی و قرآنی وزارت علوم بررسی و در نهایت 80  نفر از افرادی که حائز نمرات برتر گردند برای حضور در مرحله منطقه ای دعوت خواهند شد.

لازم به ذکر است منطقه ی 4 و 6 شامل استانهای اصفهان،  قزوین، قم، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، همدان، و یزد می باشد.

اسامی نفرات برگزیده رشته های حفظ، ترتیل و تحقیق مناطق 4 و 6 برای حضور در مرحله ی منطقه ای در لینک قابل مشاهده است.

برای دریافت زمان بندی پذیرش - افتتاحیه و اختتامیه برنامه  اینجا  را کلیک نمایید.

لینک انعکاس خبر در رسانه ها:

kashan1.ir/4105/4105/

www.yjc.ir/fa/print/5571314 

iqna.ir/fa/news/3489446

tnews.ir/news/172261094598.html

www.tahapakhsh.ir/news/

monitor.shafaqna.com/FA/IR/4158196

khabarche.ir/

khabarfarsi.com/n/16313965

aryanews.com/AryanewsFeed.aspx

newsfile.ir/news/


نظر شما :