موزه علم و فن آوری در کاشان تاسیس می شود

۲۶ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۹ کد : ۴۴۱۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۷۰
رییس دانشگاه کاشان از تاسیس موزه علم و فن آوری در کاشان خبر داد.
 

رییس دانشگاه کاشان از تاسیس موزه علم و فن آوری در کاشان خبر داد.

دکتر عباس زراعت گفت: در دیداری که بعد از ظهر روز سه شنبه به همراه فرماندار کاشان با رییس موزه علم و فن آوری کشور داشتیم  درخصوص ایجاد موزه علم و فن آوری در کاشان بحث و گفتگو شد و در مورد نحوه تأسیس موزه و همکاری های دو طرف تبادل نظر صورت گرفت.

وی اظهار داشت: در این موزه که با شعار دست بزنید از بازدیدکننده استقبال می شود، تاریخ علم و فن آوری ایران مورد تشریح قرار گرفته و دیدارکننده با جنبه های علمی و تاریخی محصولات علمی آشنا می شود و خودش می تواند وسایل را واکاوی کرده و اطلاعات لازم را از کارشناس آن دریافت کند.

رییس دانشگاه کاشان تاسیس این موزه را با توجه به سابقه علمی و فرهنگی و نیز بازدید گردشگران فراوان نیاز جدی این شهرستان دانست و از خیرین عزیز درخواست کرد برای تجهیز موزه با دانشگاه همکاری کرده و به توسعه علمی کشور کمک نمایند.

فرماندار کاشان نیز در این جلسه آمادگی مدیریت شهری برای راه اندازی موزه را اعلام داشته و قول همکاری دادند.

لازم به ذکر است بر اساس تفاهمی که میان شهردار کاشان و دانشگاه صورت گرفته است شهرداری متقبل گردید در تاسیس موزه فرش و موزه علم و فن آوری با دانشگاه همکاری نماید.

دکتر جلیلی رییس موزه علم و فن آوری کشور در این دیدار نسبت به تاسیس موزه در کاشان استقبال گرمی نموده و قول هرگونه کمک و مساعدت را دادند.




نظر شما :