تجهیز و توسعه امکانات ورزشی اولویت برنامه های ورزش خوابگاهی

۲۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۸ کد : ۴۴۱۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۵۲
خوابگاه

 مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان از تجهیز و توسعه ورزش در خوابگاههای دانشجویی خبر داد.

محمد رمضانی علوی با اشاره به ضرورت تقویت ورزش در خوابگاهها اظهار داشت: در سال گذشته سالن ورزشی خوابگاه دختران با هزینه ای بالغ بر 450 ملیون ریال تجهیز شد.

وی خرید دو دستگاه تردمیل باشگاهی، دو دستگاه دوچرخه ثابت و همچنین تعویض کف پوش سالن ورزشی نشاط را از اقدامات انجام شده برای توسعه و ارتقاء خدمات ورزشی در خوابگاه دختران اعلام کرد.

 
وی ادامه داد: مرحله اول تجهیز خوابگاهها با خرید 5 میز تنیس روی میز فلکسی و 5 میز فوتبال دستی انجام شده بود و در ادامه کار در سال گذشته نیز مرحله دوم طرح با خرید 10 میز تنیس روی میز، تجهیز خوابگاههای دانشجویی پسران و دختران تکمیل شد. 

  رمضانی علوی ادامه داد: از آنجا که سیاست سازمان امور دانشجویان بر توسعه و تقویت ورزش در خوابگاههای دانشجویی بوده و معاون دانشجویی نیز حمایت های کافی و در خور توجه ای برای توسعه ورزش در خوابگاهها داشته اند؛ این امکان فراهم شد تا در چند مرحله خوابگاههای دانشجویی تجهیز گردد.

 مدیر تربیت بدنی دانشگاه با اشاره به سند چشم انداز دانشگاه در حوزه ورزش اظهار داشت: توسعه ورزش همگانی با افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت های ورزشی و پرکردن اوقات فراغت دانشجویان با تفریحات سالم و نشاط بخش از اهداف این مدیریت در ورزش خوابگاهی است و تلاش می شود با برنامه ریزی های بعمل آمده و طرح هایی که در این خصوص تهیه گردیده به نتیجه مطلوب دست یابیم.

 

 


( ۴ )

نظر شما :