امضاء تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه کاشان و شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان

۲۲ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۷ کد : ۴۴۰۲ اخبار دانشگاه تفاهم نامه
تعداد بازدید:۱۳۸۷
تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه کاشان و شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان روز یکشنبه بیست و دوم فروردین ماه جاری به امضاء رسید.

 

تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه کاشان و شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان روز یکشنبه بیست و دوم فروردین ماه جاری به امضاء رسید.

 

رییس دانشگاه کاشان گفت: با امضاء این تفاهم نامه همکاری طرفین در زمینه گسترش ارتباطات علمی و فناوری صنعت و دانشگاه در جهت توسعه پایدار و دانش بنیان صنایع کوچک و خوشه های کسب و کار در حال توسعه شهرستان کاشان شکل می گیرد.

 

دکتر عباس زراعت انجام بازدیدهای متقابل علمی و برنامه ریزی برای بازدید اساتید دانشگاه از واحدهای صنایع کوچک و خوشه های کسب و کار در حال توسعه شهرستان کاشان برای رفع مسایل و مشکلات پیش روی آنها و تجاری سازی یافته های پژوهشی، اجرای طرح های پژوهشی مورد نیاز شرکت توسط دانشگاه بر اساس ضوابط شرکت را از جمله موارد همکاری این تفاهم نامه بیان کرد و افزود: با انعقاد تفاهم نامه زمینه همکاری برای ایجاد واحد تحقیق و توسعه خوشه گلاب، عرقیات و اسانس کاشان و استفاده از امکانات تحقیقاتی (آزمایشگاهی، کارگاهی) متقابل بر اساس ضوابط طرفین انجام می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: برگزاری سمینارها، کارگاه ها، دوره های مختلف آموزشی و همایش های علمی تحقیقاتی مشترک طبق ضوابط طرفین، همکاری در بررسی محصولات تولیدی خوشه های در حال توسعه شهرستان کاشان و پیاده سازی ساز و کار لازم برای بهبود فرایند تولید و توسعه بازار و صادرات، همکاری در استفاده متقابل از، کتابخانه ها، فیلم های علمی و آموزشی، فضاهای آموزشی و سالن های همایش از دیگر موارد این تفاهم نامه است.

 

رییس دانشگاه کاشان افزود: با امضاء این تفاهم نامه دانشگاه زمینه استفاده از تجهیزات و فضای آزمایشگاهی دانشگاه و پژوهشکده اسانس کاشان و ارائه خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز به صنایع کوچک و خوشه های کسب و کار در حال توسعه شهرستان کاشان را فراهم می سازد.

 

این تفاهم نامه در 7 ماده،17 بند و دو تبصره که به امضاء دکتر عباس زراعت رییس دانشگاه کاشان و دکتر محمد جواد بگی رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان رسید به مدت دو سال اعتبار دارد.



 

نظر شما :